2007年6月14日 星期四

橋底辣蟹

今晚約左屋企人慶祝父親節,呢次定左去灣仔駱克道既橋底辣蟹,叫左個$1188既套餐~~

主打當然係炒蟹同瀨尿蝦啦...嘩,實在係好好味呀,我地只係叫小辣都超級惹味,絕對係出色之作~~

另外仲有炒蜆,海鮮豆腐羹,炸子雞,炒通菜,蟹油炒麪...味道全都不俗,很滿意的一餐~~

不過老公今日要上日文堂,所以佢黎到既時候我地已經食完啦,不過佢唔食海鮮所以都唔算係損失,最後叫左個咖哩牛仔骨佢自己一個慢慢嘆...最後仲有蕃薯糖水送呢~~

估唔到呢到都可以簽卡,渣打或者DBS仲有95折呢~~不過之後就要趕番屋企執行李啦...聽晚凌晨機飛韓國再轉機,所以放左工番屋企沖個涼就要去機場啦....番黎就俾北海道既靚靚相大家睇啦


22 則留言:

  1. 阿yan. 玩得開心d呀. 過多2個星期就到我出發啦.

    回覆刪除
  2. 我生完都要去食呀!  祝你玩得開心d, 影多d靚相返嚟啦! 

    回覆刪除
  3. 北海道咁正~   旅途愉快

    回覆刪除
  4. 北海道呀~~~~ 等你返黎的靚相呀!!

    回覆刪除
  5. 預祝妳旅途愉快!玩得開心o的!

    回覆刪除
  6. 玩得開心d呀~ 等你回來開飯呀~

    回覆刪除
  7. 玩得開心啲! 跟住呢幾日無得睇你個blog,難免有啲失落喇~~~

    回覆刪除
  8. yan師姐~~的確好好好好味呀, 我同daddy都好愛食橋底辣蟹架, 小小辣就已經好好好味.....可惜宜家要戒口啦~~ 你去旅行玩得開心d, 希望你2個人去3個人返 nlcy

    回覆刪除
  9. enjoy your trip! looking forward to your beautiful pics~

    回覆刪除
  10. 橋底辣蟹...諗起都流口水喇! 北海道之旅玩得開心d喇! 勁食魚生勁影相啦!

    回覆刪除
  11. all: 各位,多謝晒呀~~我一定會帶多d靚靚相俾大家睇架,呢個星期得閒都入黎吳家吾居坐下呀~~ 老公宜家照顧緊d魚魚,等佢地呢個星期都唔會餓親~~ 大家端午節快樂呀

    回覆刪除
  12. 咁岩既原本呢個星期日都想響個度"癲那"但海鮮奶奶麻麻地, 結果決定去山林道一間新開既海鮮酒家, 好唔好食要食過先知~~

    回覆刪除
  13.   旅途愉快..開開心心..食得開心..玩得仲開心 ~

    回覆刪除
  14. 身心康泰  旅途愉快!!!

    回覆刪除
  15. 等住睇你o既靚相呀!

    回覆刪除
  16. all: 多謝大家呀,我番黎啦....不過因為實在太多野要執,所以遊記要慢慢寫~~ 張大少奶: 咁你去左山林道邊間呀?

    回覆刪除