2007年6月8日 星期五

Kesalan Patharan Cleaning Oil


呵呵呵,吳太又發揮搵著數本色勒

因為係海港城Faces既會員,所以收到Faces既宣傳電郵,而我睇中左KP既贈品就係有成60ml既Cleaning Oil啦~~60ml都真係唔算少架,免費送俾你喎,梗係要去換啦~~

不過佢仲會幫你化個妝呢...一定要化先可以拎架...今次化既淡妝都唔錯,而且又快手,15分鐘就完成啦...開開心心又拎左樽Cleaning Oil番屋企啦,yeah


7 則留言:

  1. 免費送俾你 , 好野喎 !

    回覆刪除
  2. 茜姐:哈哈,我不時都會搵d著數野架~~ 朱太:真係唔駛買野架...只係被佢化個妝,都無sell我野添喎...真係15分鐘就走得啦

    回覆刪除
  3. This cleansing oil is good. I like KP's product v much!!

    回覆刪除
  4. miffy:係呀,我未用過KP既cleaning oil架~

    回覆刪除
  5. yan師姐, 你真不愧為coupon高手呀, 我要向你多多學習 nlcy

    回覆刪除
  6. 一屋三個大細路:哈哈,下次有好野話你知啦~~

    回覆刪除