2007年6月30日 星期六

北海道の初夏物語 ~ 走向幸福的巴士 Day 2.3

係我地食甜蕃薯之前,我地先去視察一下乘巴士既地方~~

帶廣駅前就係巴士總站,我地好順利就搵到要坐既廣尾線路,時刻表同我之前上網睇既一樣係1010會有一班開出~~由於呢到係巴士總站,我地見到巴士總站既辦公室,於是入左去買車票~~

我地今次活動既地方叫《幸福駅》,呢張就係由帶廣去幸福既巴士車票勒,每人590 yen~~可惜張車票係要落車既時候俾左司機既,所以我地買左就即刻影低佢

大家可能會問如果係中途站上車咁點買票呀其實一上巴士大家就要取乘車劵,劵上既資料係被司機知道你係第幾個站上車,如果你無取乘車劵,司機就會當你係第一個站上車(即係總站)黎收錢架啦~~司機位既車頂位置有個顯示牌,會顯示每個站上車既車資,咁你自己知道你要俾幾多錢啦~~不過我地係總站上車,所以可以去買定車票,其實唔買都得架,落車時俾590 yen就可以架啦(不過就無得找續勒)~~

車程途中見到有人玩熱氣球升空,其實我一早就知道十勝(帶廣所在既地區)同富良野都有得玩熱氣球,不過其實我對呢個玩意無太大興趣,所以無計劃去玩...咁o岩見到就影張相留念啦,個熱氣球都幾靚呢~~


http://www.tokachibus.jp/rosen.php?xlink=pockettime 

(我係坐60號既廣尾線,有pdf版既時刻表,不過要細心d睇呀,好易搞錯架)


沒有留言:

張貼留言