2007年6月29日 星期五

北海道の初夏物語 ~ 《禪》黑毛和牛shabushabu放題 Day 1.6

大約10分鐘就可以由大學返回酒店,經過前一晚係機場留宿,其實我同老公都好想休息,所以就係晚餐前既呢段時間休息下,洗個面先再出發~~我地番到酒店就拎出相機既叉電器,係呢個時候老公先發現佢唔記得帶旅行用既變腳器,咁樣好大鑊喎,相機無電唔通係北海道買過一部咩,我地都唔知點算...不過都要醫肚架,於是我地就出發去食晚餐~

因為老公唔食海鮮,咁我就搵左間食牛肉放題既《禪》去試下,地址係中央區南2條西1丁目,我地搭地鐵係大通站出,見到有間好大既100 yen店就入左去睇,老公希望搵到3腳變2腳既插頭,不過都係搵唔到~~

不過原來間《禪》係100 yen店既附近,佢係地庫既(正確d講係狸小路1丁目附近),我地入去既時間大約8點左右,我無訂定位,不過都可以坐房喎,真係好勒

2人一房坐得好舒服,我係網上印左張9折割印劵,哈哈,估唔到身在北海道既我都依然有好多coupon要用~~

我地叫左個黑毛和牛放題,雖然唔係最頂級,不過都唔cheap架~~折左之後每位4700 yen,我地無加錢要任飲,不過老公叫左杯梅酒梳打(450 yen),老公勁鐘意飲,我試左一啖,唔鐘意飲酒既我都覺得唔錯

(呢間就係我地食野既房勒)

待應姐姐幾靚女架,服務又好,雖然我地唔係好明佢地既日文,不過佢地都好努力嘗試用英文解釋,指手劃腳之下,我地都順利點菜~~放題可以選shabu shabu或者另一款煮好晒既(我唔記得叫咩名),最後我地叫左shabu shabu~~

首先有一碟雜菜同一碟黑毛和牛,碟和牛切得好薄又砌得好靚,齋睇顏色都知新鮮好味啦我地初時以為雜菜只係得一碟,點知原來都有得添架~~而d和牛食落真係唔同d,雪花分佈均勻,唔似香港既肥牛咁多肥膏~食落有入口溶化既感覺,而且牛味明顯不同,不過我又唔識形容~~而且佢既麻醬汁亦十分好味,更加提升整體既好味指數

總之就好好味啦,我地食得好快,無記錯應該食左有成8大碟...到我地同待應姐姐講夠既時候,佢再問我地要拉麪淨烏冬...我即刻叫左一聲,原來仲有碟麪呢~~最後我地要左烏冬,好在又唔算好大碟,所以一樣食得晒~~

老公對我今晚既選擇好滿意,呢餐就承惠8910 yen~~為起唔使HK$600,我地都覺得超值呢~~

哎呀,唔記得左講,我地埋左單之後,經理話個筷子托我地可以拎走架,佢話係紀念禮物呢~~我記得有個禪字既,我放左係邊呢,番左黎都唔覺眼佢有出現喎...等我搵番出黎至得

http://www.mooshabu.com/zen/plan/index.html


3 則留言:

  1. yan: 你真係好勁, 連去日本都識印coupon, 係邊度搵到架?  見到你d和牛真係好想食, 我都勁鍾意食shabu shabu, 為起$600真係超平, 睇見你d相都流口水呀!!     仲有, 旅行插蘇可以問酒店借架!

    回覆刪除
  2. haha, 厲害啊, 在北海道也有coupon, 日本食shabu shabu放題真係幾正架, 我在東京吃過, 不過唔係黑牛, 都覺得好正呀

    回覆刪除
  3. lala:哈哈,我之後仲有好多coupon用架...真係慳番唔少架 Innis: 其實好多食店既website都有印割印劵架...不過你就要預先plan定咁印定黎用lor~~而且我係酒店都有好多coupon書,我都搵到coupon用架~~ 下,你試過係日本既酒店借到變腳器呀?我地最後用左大約HK$50買左條日本用得既2腳電線黎駁我地既叉電器先有得影咁多靚相咋~~

    回覆刪除