2007年6月8日 星期五

彩雲軒


今日係happy friday,就提早放自己一日假,唔使做煮飯婆,出去同老公食餐好架啦~~

上星期拎左好彩集團既現金卷,今日順理成章當然係去新港中心既彩雲軒食飯啦~我地兩口子叫左好多野食呢~~

雞腳豬骨煲海螺頭$68:一向都好鐘意飲彩雲軒既老火湯,真係鮮甜好味架,就連老公都讚不絕口~~

重慶口水雞$28:老公點既冷盆前菜,好惹味呢...不過就太多雞皮,太少雞肉啦

帶子賽磅蟹$58:我一向都係賽磅蟹既擁躉,好耐無食啦,有得食好滿足,不過拌食既醋味道淡了一些~

韭菜花炒燒腩仔$42:呢味係俾老公食既,因為燒腩仔係佢既至愛...味道果然唔錯,對燒肉麻麻既我都覺得好味~

脆皮小棠菜$48:見到個餸名以為好多小棠菜既,不過其實小棠菜既成份唔多,但係脆口得黎都幾彈牙~

今日星期五仲會送份生果盆呢...真係超級完美既一餐,耐唔耐同老公去酒樓食豪d都幾開心,扣左現金劵承惠$207...其實我地可以叫少一味餸唔過二百都夠飽,但係又忍唔住叫黎食,不過我地碟碟都食到美人照鏡架


5 則留言:

  1. 睇D餸個樣唔差喎!

    回覆刪除
  2. 它的點心好好食, 擺酒的食物亦有水準!

    回覆刪除
  3. soldier:你係咪都成日去食呢? little bunny:係呀,質素唔錯架~

    回覆刪除
  4. vyvy:有2間架,一間係尖沙咀新港中心,一間係太古坊...2間都一樣咁好味架~~

    回覆刪除