2007年6月27日 星期三

北海道の初夏物語 ~ 東橫INN札幌駅北口 Day 1.2

半小時車程就到達札幌了,一連2晚我都會住在《東橫INN札幌駅北口》,由車站只需徒步2分鐘就可到達,酒店斜對面更已經有地鐵站16號出口,地理位置實在很優越

它的價錢也很經濟,一晚為9240 yen,如果冬天更有折扣呢~~房間雖少卻很整潔,大堂有3部電腦供住客免費上網,我們也曾有使用呢~~職員也能用英語溝通,很不錯呢~此酒店對沒有時間享用酒店設施的我倆實在很合適,因此我們對此酒店也真的很滿意~~

而且更有禮物送呢,我要了一條手巾仔而老公要了對男裝襪...另外附送的潔面包還有Q10的面膜和Hairband呢,老公也有用來敷面

大家可以預先在網上預訂,給予訂房編號就可以check in的了,這時才付錢的呢~~

http://www.toyoko-inn.com/hotel/00066/index.html


7 則留言:

  1. 嘩!唔0黎一陣寫0左咁多篇,剛剛追齊,好緊張呀!你寫得咁詳細,我當正自己有份去玩0架嘞! 繼續努力!

    回覆刪除
  2. 真的好多野送wor. 不過我沒有book 東橫inn呀. 因為我想要個幾間都full 晒. 現在就上網book了hotel. 看落都ok的. 希望好像你個間咁好就開心啦.

    回覆刪除
  3. sher:哈哈,我想記低晒d細節所以要快手d寫,唔係好易唔記得晒details位...宜家呢d未係戲肉,不過對有興趣去北海道既人都係有用既資料,所以我都想記低佢lor~~

    回覆刪除
  4. fiona:係呀,東橫inn既酒店都幾full下呢~~好彩我早成個月前book咋..不過我都估唔到原來有禮物收呢~~

    回覆刪除
  5. 酒店有禮物送o甘好o既 房間睇落都幾整潔呀!

    回覆刪除
  6. 呢間酒店咁方便,仲有咁多野送添,等我下次去都住呢間先。 吳生係度做緊咩呀??冥想??瞓咗覺??  

    回覆刪除
  7. thy:吳生佢太累,所以放低行李就即刻休息lor~~ little bunny:係呀,所以我覺得呢間酒店好唔錯~~

    回覆刪除