2007年6月26日 星期二

北海道の初夏物語 ~ 翔天廊Skyplaza

到達翔天廊Skyplaza人流不多,可算冷清,而且部份商舖也已經休息~~

本來我和老公打算去吃Famiglia既pizza(New York出名既pizza,係第一間亞洲分店呢)...可惜去到剛剛打样,看了最後惠顧的客人開心的吃著pizza,我們就遲了這麼一點點...真失望,不知什麼時候才會吃到呢~~

最後我們光顧了隔壁的Burger King,我手上有張$20 coupon,所以叫了一個雙層芝士漢堡餐和一個鱈魚堡也只是$50~~

吃完再逛逛,去了玩打喪屍,用了$30大元的啊,不過我們打得很差,很快就gameover,不過都幾好玩~~看看時間也差不多就去閘口等上機了~~


8 則留言:

  1. 下次再去食啦!

    回覆刪除
  2. btw, 你個background 好靚!!

    回覆刪除
  3. Skyplaza 真係好似好正喎!

    回覆刪除
  4. 反而我每次喺機埸都會去Burger King食個洋蔥圈先滿足,等我今次出trip試吓Famiglia既pizza先

    回覆刪除
  5. Thy:係呀,之前我地次次都係去食burger king架,不過開左famiglia好想試下~~ 億萬少年旅行者 發花癲真人騷 : skyplaza其實無咩特別~ 魚露:我努力緊架啦~ little bunny:不過我唔知下次係幾時呀~~

    回覆刪除
  6. 嘩哈哈, 你又有coupon? Famiglia我試過, 個人覺得一般......不太好味

    回覆刪除
  7. lala:哈哈,你之前skyplaza開幕時出既coupon,6月尾就到期,我一路keep住,估唔到真係用得著~~

    回覆刪除