2007年6月2日 星期六

婚紗展的收獲


哈哈哈,結了婚的我又去婚紗展了...為的就是好彩酒樓集團的$100現金卷

因為收到婚展的免費入場卷,所以我又在想會不會有時間去拿那些現金卷~~今天老公約了同事回家打麻雀和玩Wii,所以只有我一個去中環兌日元...那麼我就順便去會展行一圈吧,還有一樽Black Coffee送呢....目標清晰的我只花了15分鐘就完成任務...那麼我又可以和老公去彩雲軒食晚飯了


10 則留言:

  1. 不愧吳生叫妳「coupon怪」 講笑,唔好嬲啊!

    回覆刪除
  2. yan師姐, 你這樣的精打細算~~我真要向你多多學習呀!! 甘拜下風

    回覆刪除
  3.  吳太, 我就想去, 但無去, 因為怕迫人... 咭咭.... 你又搵到著數喎! 叻太~

    回覆刪除
  4. 好有潛質喎...hehehehehehehe~~~~c9

    回覆刪除
  5. bluebluegirl:我呢D咪就係新一代既c9 lor 七七:我星期六點幾2點唔係好迫人咋喎...仲可以行埋隔離個化妝節添呀~~ 一屋三個大細佬:哈哈,唔使同我學習既...都係睇你既本質,我由細到大都被知慳識儉既阿媽訓練,所以先會咁架咋~~~ JK:我又點會嬲呢...我接受左呢個花名好耐架啦

    回覆刪除
  6. 去兜個圈就有$200,如果我有免費飛,我都去攞呀!

    回覆刪除
  7. 「coupon怪」,哈哈,原來你有呢個花名!   如果我係你老公,一家好欣賞你呢樣美德!!!

    回覆刪除
  8. Joey媽:正確d黎講「coupon怪」唔係一個花名應該係一個綽號~~ 我老公一見我好專心睇緊d coupon既時候就會大叫「coupon怪又出動啦~~」,緊住佢就會俾我追打 ...哈哈哈~ Little Bunny:咁你都好有潛質成為新一代既c9 喎~~

    回覆刪除
  9. 唔知點解...... 我已經再收唔到佢地既 invitation card 啦~ 所以我都冇去好耐啦..... 你真係令我五體投地, 你絕對係一個精打細算既好太太.

    回覆刪除
  10. agnes:我係重新登記過呢 所以有free ticket~~

    回覆刪除