2007年6月12日 星期二

0612的晚餐 ~ 和風舞菇意粉配鹽味雞串及芝士香草珍寶腸

尚有幾天就出發去北海道啦,明天要去做定facial所以應該無時間煮飯,星期四晚要提早同娘家食飯慶祝父親節,所以今晚依然堅持弄晚餐,一來慳多d留待旅行出血,二來出門前也要清晒雪櫃既物資,免得食物係雪櫃放太耐啦~~

係清野既大前提下,之前係sogo買既雞串同珍寶腸又要出場啦~~今日係惠康見到特價既日本舞菇,所以買左一包用黎配日清既日式香菇意粉醬...吸取之前既經驗,日清既醬汁味道都係偏淡,所以我自己再加左調味,意粉又用洋蔥粒,煙肉粒,紅黃椒同埋白酒炒過呢(全部都係雪櫃既存貨),所以味道出黎好好...就連老公都話呢個汁好好味呢

中式晚餐都係等我去完旅行番黎先煮勒


5 則留言:

  1. ha ha, 我都係過幾日到日本, 不過我係去toyko..

    回覆刪除
  2. 好正呀! 睇到我流晒口水! 去北海道咁開心呀? 羨慕屎人喇!

    回覆刪除
  3. 個意粉好多配菜喎!睇個樣就知好食啦! 去北海道玩得開心D呀!

    回覆刪除
  4. little bunny:今次個意粉真係幾好食~~ v&e:咁你快d計劃去旅行啦~ 曾師奶:你梗係去shopping啦~

    回覆刪除
  5. 好好味啊! 流晒口水! 旅途愉快!

    回覆刪除