2007年6月13日 星期三

0613的晚餐 ~ 珍寶腸熱狗併粟米碎蛋長通粉沙律

今日放工去左做facial,開始蒸面既時候就已經瞓著左啦,就連修左眉都唔知添

本來今晚一心諗住叫外賣既,點知老公係超市買左熱狗包仲有午餐肉等我番黎整俾佢食...我仲將雪櫃既粟米,剩餘既長通粉整埋碎蛋沙律...而樽酸瓜醬經過幾次整熱狗之後已經用完啦~~

整熱狗愈黎愈熟手,仲愈黎愈好味添...好飽呀


 


9 則留言:

  1. wah,,,睇落去好似係restaurant甘professional bor

    回覆刪除
  2. 好好味錦wor。不過呢, 你唔好怪我又多事, 你已經唔多食菜啦, 為左健康唔好食太多製過嘅野(午餐肉, 腸仔果d)呀。

    回覆刪除
  3. 我又係買佐樽酸瓜醬..食極都未食完呀!

    回覆刪除
  4. 咁好味 食多幾次都唔怕啦

    回覆刪除
  5. 呢餐好簡單,但係好吸引呀!

    回覆刪除
  6. 每次我去做 facial  ~ 連按摩 , 最快都要 3個鐘 .   我都系經常瞓著  , 時間過得特別快羅 . 好似轉頭就叫你起身一樣 .

    回覆刪除
  7. 我做facial瞓唔著啊~因為太痛! (手勢似乎唔多好!) 到按摩又瞓唔到,好唔抵啊! (之前又痛,到應該舒服嘅時候又感覺唔到!!!)

    回覆刪除
  8. 我做facial瞓唔著啊~因為太痛! (手勢似乎唔多好!) 到按摩爬瞓到,好唔抵啊! (之前又痛,到應該舒服嘅時候又感覺唔到!!!)

    回覆刪除