2007年6月28日 星期四

北海道の初夏物語 ~ 北海道神宮例祭 Day 1.4

去日本最能體會當地傳統文化既節目就係去睇祭祀節慶啦,可惜我睇左好多本旅遊書都搵唔到我去呢段時間有祭典,多數都係7,8月,6月大型既Yosakaoi索朗節又已經完左...好在最後比我發現到有《北海道神宮例祭》,呢個祭典係6月14日至16日,今日好在中午到達北海道,所以趕得切係最後一日趕去感受下~~

出閘之後都有唔少人往圓山公園出口,我地當然跟隨人流行啦~~上左地面就已經見到北海道神宮祭既旗幟飄揚,雖然好多人一齊入去公園,不過一踏入公園我卻感受到那份廣闊和寧靜...地下是原始的沙地,不像香港鋪滿地磚石屎,而且有很多很多樹木,而且生長得很高,抬頭也望不到樹頂呢~~旁邊有個大捧球場,很多小朋友在玩呢...此情此景實在不能在香港的公園看到,我覺得維園也不能令我有這份感覺~~

經過小小的神社就轉入了擺滿攤檔的小路,沿路有不少女士也穿上和服呢,老中青都有~~初段的攤檔售賣的物品並不吸引,不過愈行就愈精彩...到神宮附近時近有很多不同的小食攤位,我和老公一邊看一邊流口水呢~

坐在樹蔭下的和服少女~~

小食攤位有:葫蘆蘋果、香腸、不同顏色的果茶和泡冰、串燒、炒麪、燒餅、脆皮香焦等~~還有很多傳統遊戲...綠色那隻公仔在日本很受歡迎,我見很多人都有購買呢~~

大家估到這些一包包是什麼嗎


終於行到盡頭就見到神宮啦,點都要影幾張相啦~~(你地睇下我副眼鏡,在強烈既陽光之下真係變左色呢~~今次既旅程發現呢隻鏡片既敏感度極高,所以全程我既一雙眼睛也很舒服...老公也對它的功效很是欣賞,狂嚷著也要一雙~~很多時他開不了眼照相就會強行拿走我的眼鏡帶上拍照呢)

這麼多美食,無理由唔食少少架,最後我地選了下面3樣食物:

燒餅(300 yen):有蝦有蛋做餡,比平時吃的燒餅不同味道...那隻蛋和蝦配上燒餅原來是十分好吃的呢~~

藍色泡冰(200 yen):老公見顏色特別就要了,我也不知是什麼味道,不過味道不錯~~

炸雞(300 yen):嘩,這個炸雞是給它的香味吸引,味道實在好,香噴噴熱辣辣,超正~~

最後終於看到祭典儀式,很多學生穿上特別的服式上山,十分熱鬧...很開心能夠趕得切來到這個祭典~~



2 則留言:

  1. 我之前去日本時都咁啱係日本既某禮節,不過唔記得叫咩囉,所有細路仔都著晒和服,我地仲同佢地影相添呀

    回覆刪除
  2. thy:係呀,我都見到好多可愛既和服小朋友..老公本來都想搵個影合照架,不過個阿爸好似好惡,佢就唔敢去問lor~~

    回覆刪除