2007年6月27日 星期三

北海道の初夏物語 ~ 新千歲空港 Day 1.1


6月16日(星期六)

終於都等到轉機時間啦,呢程機我同老公都怒瞓希望叉足電唔好影響第一日既行程~

12:55我地飛抵北海道既新千歲空港,個度既入境人員動作果然無香港咁有效率,無辦法啦,呢度係北海道,就連工作節奏都一樣係悠悠閒閒既...排隊期間環顧四周只有在我們前面的一對情侶是香港人,原來也不獨是我們選上這個冷門的方法前往北海道(這對情侶我們在第4天於富良野的行程還撞上數次呢)

取了行李我們第一個要到的地方就是機場內的JR旅遊中心,因為我們不是自駕遊,所有行程都要靠乘搭JR列車,所以我的行程連坐那一班列車都已經擬定,一次過買晒車票就唔使煩啦~那裡的職員可以說普通話,英文和韓文...那天就是一位會講普通話的職員幫我辦理訂票手續,不過我覺得她的普通話也真是很普通呢...不過總比說日文好

為了節省時間,我已經在網上預訂了5日(17號至21號)的JR Hokkaido Rail Pass(18,000 yen x 2 = 36,000 yen ),不須浪費時間在這裡填申請表,只要告訴訂票編號就可以取證了~~ 不過因為我還有些觀光巴士(富良野號 1,000 yen x 2 = 2,000 yen,美瑛號 600 yen x 2 = 1,200 yen) 、觀光列車和小樽-札幌welcome pass (1,500 yen x 2 = 3,000 yen)要另外預約,所以也花了一點時間~~

(這2張就是JR Hokkaido Rail Pass啦)

幸好我已經準備了要預定的車票清單,所以職員只是照單執藥就可以了~~(很多人都因為交通問題怕到北海道自由行,所以我打算之後在後記就交通問題再詳述之)


老公就在旅遊中心四處看,還拿了紙傘這些手工藝呢~~門口還找到紀念章,我們也在紙上蓋印留念~~

今天這一程由新千歲空港到札幌就要買單程票(1040 yen x 2 = 2080 yen),我們就是乘坐這14:04的エアポート141号列車,36分鐘就可以到達札幌的了
 

這樣一下子就花了 44,280 yen啦



 


7 則留言:

  1.   幾日無睇 blog..原來已經開始左遊記喇..等我緊貼追番先 ...加油 !

    回覆刪除
  2. 睇完遊記當自己去咗.....哈哈....

    回覆刪除
  3. 碧姬:要開始架啦,唔係都唔知幾時先寫得晒~

    回覆刪除
  4. 大蚊:其實當我plan行程時都覺得自己好似去左咁既感覺,當我帶老公去呢度去個度既時候,佢話我好似好熟路,好似去左好多次咁喎~~

    回覆刪除
  5. 我之前跟團去過北海道,o果時係冬天,好想夏天去多一次,不過呢次想自由行,但係老公話唔識日文,又唔識揸車,會好麻煩喎!  

    回覆刪除
  6. 嘩~~你真的很用心去做planning呀, 我上次去蘇梅島時, 無plan行程, 只join了一個one day tour, 其他時間都係在自己個泳池度hei, 見到你咁積極, 下次去旅行時, 我都會一樣咁用心的

    回覆刪除
  7. 一屋三個大細路:蘇梅島唔同喎,都係志在慢慢嘆~~不過北海道咁大咁多地方,想玩多d就一定要plan得詳細d先得~~ little bunny:其實去完北海道之後,我覺得自由行都唔算好難,不過就要plan得好d...我一d都唔識日文,老公都係識得好少,如果係睇既話都好易估到d意思...我買skincare既時候好似自己啞左咁呀...但係都可以用手勢溝通既~~

    回覆刪除