2007年6月7日 星期四

0607的晚餐 ~ 粟米貢丸味噌拉麪


今日無去買餸,唔想煮飯,唔想出街又唔想叫外賣...於是就煮左好多即食野醫肚做晚餐,偷下懶咁啦
~~

個味噌拉麪係上次sogo大減價時買既,老公話呢隻麪真係好好味,麪條同平時食既公仔麪唔同,而且湯底又夠濃o岩晒老公口味...不過特價左其實都要$4包,如果平時係賣差唔多$8包架,咁貴我就一定唔會買~~

老公話係北海道買d番黎喎,我諗佢真係好鐘意食~~個辣味珍寶腸同午餐肉都係老公要求煮埋黎食架,真係大胃王~~不過我無開镬煎就咁放入焗爐,無油都一樣脆卜卜...全部都係肉,我唯有開罐粟米黎平衡下啦~~

食完老公就嚷著要打Mario Party啦...呢期我地成日對打呢,鬥得好激烈刺激架


8 則留言:

  1. I guess u love corn very much.

    回覆刪除
  2. 你老公同我老公一樣, 食好多肉呢!! 

    回覆刪除
  3. 午餐肉呀!!!! [賣飛佛!!!] 但記住, 生暗瘡時不要吃... 因為佢會令暗瘡變得大大.... 還有另一食品就係芝士都係呢~

    回覆刪除
  4. 辣味珍寶腸都想試下 你好像煮西餐多

    回覆刪除
  5. 好正呀!! 今晚我又咁煮先!!

    回覆刪除
  6. sasa:你又買左味噌拉麪呀? vyvy:無問題~~ jaka footprint:因為煮西餐唔使煮咁多味餸呀麻~~ 七七:但係我用焗既方法又無咩事喎~~ 敏敏敏:係呀,我老公係典型既食肉獸 soldier:我都幾鐘意食粟米架~

    回覆刪除