2007年6月26日 星期二

十蚊戲票烏龍記


今日係嘉禾荷里活電影城既開業10週年(唔知點解呢期好多事都關個10字),於是今日全日所有戲票都係賣$10~~

我之前寫低左係座檯月曆上,今朝同老公講講下電話先見到就話不如今晚去睇戲~~於是我就上網睇下啦,可以網上買票的,不過要另付每張手續費$6,如果同$10比都幾貴架,不過$16張戲票都依然係好抵既...可惜好多場次都已經爆滿,有些仲有位的不是電影本身不吸引就是場次太晚,最後我成功買了Ocean 13的戲票很高興,正當我想打電話告訴老公之際才發現我買的不是8:10開場而是5:50開場...啊,準時放工也要5點半才可以離開,20分鐘我還勉強可以趕到,但是身在荃灣的老公相信會遲到呢~~

我問老公可不可以請半小時補假早些放工,不過他似乎覺得有難處而且很懊惱的收了線,我也不敢再哦他呢,就遲點入場吧~~雖然我的車程只是2個地鐵站,不過因為等電梯,等接駁巴再行去地鐵站也可能花上20分鐘,所以本來我也想請半小時補假早些放工,不過見老公會遲到,我也放棄了早走的念頭~~

怎料原來老公想給我驚喜,他真的取了半小時補假早些放工....結果當然是我遲到了,唉,怎麼他不早點告訴我呢

老公說想給我驚喜,點知佢話反而係我給了他驚喜,因為他沒料到遲到的是我~~今天的吳太真的很烏龍啊~~


3 則留言:

  1. 你老公又會唔早d出聲o既,o甘你o地遲o左幾多入場呀!

    回覆刪除
  2. little bunny:咪就係因為佢想俾個surprise我所以唔講lor~~我遲左都有成15分鐘呀...不過我諗損失唔大既~ 茜姐:你都有買

    回覆刪除