2007年6月24日 星期日

北海道の初夏物語 ~ 愛‧回家

回來啦...回來啦...8天的北海道旅程話咁快就結束啦~~真的相當不捨...相信我呢次既遊記一定有排寫,因為真的太多東西要記下,太多美好的回憶...我覺得今次有再度蜜月的感覺,我們還接受了北海道的報章訪問呢,更當上了推廣大使,大家到達北海道機場或許會找到我們兩口子的甜蜜照片呢(欲知詳情就不可錯過之後的遊記了,不過可以從新的背景照猜猜看~~)

今次的旅程包羅萬有:麥田、花海、美食、購物、浪漫溫馨、刺激驚險、舒適輕鬆....每天都過得超級美好,就連老公都盛讚今次的旅程,不過我們卻帶回了2隻燒焦了的肥豬回來,而且我們竟然失控的將所有盤川用盡還欠下一身卡數回來呢...怕且我們之後的幾個月就要節衣縮食了~~

看見嗎我們花了一萬元買了一大堆日本北海道的東西回來...之後會慢慢再如數家珍的告訴大家有什麼好東西~~

大家要耐心的等待北海道の初夏物語遊記了~

 


23 則留言:

  1.   welcome back 呀   ~~~~~~~~ 北海道的報章訪問 ?? 好勁呀..做到推廣大使...而且睇到 d 相都覺得好靚..好甜蜜呢 ~ 期待你的 北海道の初夏物語遊記....  

    回覆刪除
  2. 碧姬: 嘩,你咁快就睇左我既新板面啦...我都係o岩o岩更新咋...實在太多相要整理,所以要多d時間先得呀~~其實我都好心急同大家分享今次既旅程~~我會努力既~

    回覆刪除
  3. 嘩~ 我睇到... 你好似又有一輯婚紗照同埋... 係米多一張結婚証明書呢~ sweet sweet~~~

    回覆刪除
  4. 很期待你的北海道日記!背景相很美!

    回覆刪除
  5.   haha...就係你剛剛 update 我就剛剛睇到了..時間夾到呢.. 你慢慢整啦..相信你去完旅行都會有 d 累...我地等得架 ~~

    回覆刪除
  6. 嘩!d相好sweet呀!推廣大使?勁!你慢慢寫,我們會好有耐性地等待你的詳盡分享~~

    回覆刪除
  7. 返來先休息下 期待你的分享!

    回覆刪除
  8. 你就好啦,又影多輯婚紗相,下次我都要去北海道.....

    回覆刪除
  9. 嘩, 好想快 d 睇下點解會做左推廣大使呀, hahaha 你在北海道拍婚紗照呢..........

    回覆刪除
  10. 你地真係好博命喎! 買咁多野返黎...有冇我地份先?

    回覆刪除
  11. 期待你哋的北海道遊記 !!

    回覆刪除
  12. Yan師姐, 北海渡好好好靚wo, 我睇到你wallpaper呀, 成個blog都有一個新景象, 個邊的陽光真的好猛, 回來後美白功夫不可少, 做宣傳大使~~真行害呀, 好心急等你的遊記呀~~心郁郁想去旅行呀~~~ 見到你堆手信~~~真係嚇親呀, 買到咁~~回程時有無爆o急呀

    回覆刪除
  13. 番o黎嘞!真係買o左好多o野喎!

    回覆刪除
  14. 好厲害呀 一定好開心!! 快d分享下啦 比多d相我地睇ar

    回覆刪除
  15. Welcome Back~~~~~~~ 嘩,買左好多野呀!完全唔似吳太既慳家本色喎!北海道一家係好吸引啦!我喺沙巴剩係買左雪條做手信咋! 點解你可以成日搵到咁有特色既活動既?佩服佩服! 熱烈期待你既遊記。

    回覆刪除
  16. wa, so jealous that u bought so many stuffs back! waiting for your sharing @Japan!!

    回覆刪除
  17. welcome back.... 快d upload 你d 靚相俾我哋睇啦.... 好期待呀.....

    回覆刪除
  18. all 多謝大家熱烈支持及期待~~不過因為呢幾日比較忙,所以遊記還未整理,也未能一一回應,相信過多幾天應該可以各大家報告的了

    回覆刪除
  19. haha.......又有新婚紗相......... 好romantic 呀!!! btw 我想問下我係frickr 搵唔到我地傾開計個張相??

    回覆刪除
  20. 張大少奶:係呀,真係大出血~~ lulu:唔知點解呢排你地成日都話搵唔番張相,其實係度無事喎~~你send番個email address俾我,我再invite你啦~~

    回覆刪除