2007年6月29日 星期五

北海道の初夏物語 ~ 帶廣名物特色甜蕃薯 Day 2.2


到左帶廣之後我地要再轉巴士先可以去到今日活動既目的地,由於巴士要1010先開出,所以我地就係車站行下,順便買野食做早餐~~

雖然好少旅遊書介紹帶廣呢個地方,不過我記得佢有幾樣特色食物係帶廣先有得食既...其中一樣就係今日早餐既主角 - 甜蕃薯 -

因為我地好早就到,所以車站內既手信店仲有得賣,價錢因應蕃薯大小而定,我當然選左個最平既再買左樽焦糖牛奶布丁,合共972 yen~~

雖然係最平個舊甜蕃薯,不過一樣好大個,仲用個靚靚盒放呢~~我地搵左個樹蔭下既地方食,老公搶住試食第一啖甜蕃薯...嘩,佢個樣一睇就知好味到震,仲不停咀係咁食落去添~~終於輪到我試啦,完全無想像過蕃薯可以整成咁既味...好香好滑,甜甜地,食到中心仲有d 牛奶cream...完全係唔知佢點整既,好特別好出色既甜蕃薯,係我既誠意推介,大家見到一定要試呀

個甜蕃薯被我地係咁搶食,瞬間就消滅左啦~~而個牛奶布丁都好滑,不過食到樽底既焦糖就有少少苦,相對個甜蕃薯真係失色左d,不過之後我還是不停的試其他地方出品的牛奶布丁,今日呢個應該係d不知名既牌子,所以差左少少啦,但係我都好鐘意食~~


 


沒有留言:

張貼留言