2007年6月26日 星期二

北海道の初夏物語 ~ 向北海道出發

為了節省機票錢,機緣巧合下買了大韓航空的機票,價錢實在優惠,不過當然不可和直航相比~~

我們要乘搭6月16日凌晨時份(00:25)的航班KE0608~~於是星期五晚放工後急急回家梳洗,老公還要照顧好魚魚才肯出門呢~~

第一次揹上我那個lufuma紫色背囊有點不習慣,雖然沒有放滿東西,不過步履不穩,要十幾分鐘後才適應~~揹上背囊後不能跑動,所以眼巴巴的就看著機場巴士遠去了,唯有等下一班車,結果約9時到達機場~~到達櫃檯也可以check-in了,卸下背囊感覺輕鬆多了...之後我們決定去機場新開的翔天廊Skyplaza逛逛及吃晚餐...途中看到一個很可愛的Elmo公仔,會自己郁動大笑的,我即時聯想起Joey妹妹,不知她見過沒有,於是就拍下了這搞笑Elmo

Joey媽,你會唔會去買番隻呀

跟著便向Skyplaza進發~~


6 則留言:

  1. 你你你.....真係咁快有遊記睇! 我我我..........而家即刻飛番自己個blog寫遊記先! 等住睇你既Elmo video,我7月頭會去新加坡,可能有機會由機場帶佢返屋企。

    回覆刪除
  2. Joey媽: 哈哈哈~~咁樣我可以快d睇到你沙巴既遊記呀麻 elmo段片我upload左,不過過左一日yahoo仲未出到段片既圖呀~

    回覆刪除
  3. 我知你講邊隻Elmo, hahaha, 我都在機場見過, 好鬼得意呀, 會笑到趴地

    回覆刪除
  4. lala:係勒,就係個隻搞笑elmo...好多人圍觀架~~ Joey媽:唔知點解條片仲未得..你等多陣啦

    回覆刪除
  5. 好搞笑~~~~~ 我無呢隻Elmo呀!如果趕得切,等我今次去機場俾Joey睇下先。 多謝你幫我地拍呢段movie

    回覆刪除
  6. Joey媽:唔使咁客氣啦~

    回覆刪除