2007年6月6日 星期三

真的很不爽啊

基本上現在的我工作上是個獨行俠,這樣也無不可,如其要和那個令人厭惡的ACO合作,我寧願大家各自為政好了~~

可是每天我也要被逼聽著她用電話來說我的是非,真的令我很不爽啊雖然她明顯的壓低了聲調,可是她每一句話也走進我的耳裡~~雖然我不太在乎她對我的評價,然而每天都要聽著這些關於自己的是非,心中難免覺得不舒服...可是我卻做不出像她那樣在當事人旁和別人竊竊私語地說三道四,而且我那有朋友這麼多時間可以在辦公時間與我討論是非呢

就算在平常和朋友聚會時的聊天時間,我也不欲將話題轉到這麼一個無關痛癢又令人討厭的同事身上~可是每天聽著聽著也實在要把這口屈結舒緩一下,那麼我唯有在這裡用文字表達出來吧~~

我不知道我的前任同事是否和她很夾得來,只知道她常常對人家說我和前任同事的差別...什麼前任同事會幫她處理些難題而我不會(當然不會啦,我這麼做不是自討沒趣嗎,要怪就怪她一開始怎樣對我吧,我是記仇的啊~事不關己,己不勞心也是從她身上學會的呢~~)

我真的很想送這一句說話給她~「要別人怎樣對待你,請想一想自己怎樣對待別人」

雖然和她不投契,但是每天上班時經過她的坐位,我還是會禮貌的說聲早晨,只是經過幾星期對著空氣自言自語,我覺得再沒有必要做下去,不然我會覺得自己是個傻子~~所以你可以說我對這位同事連基本禮貌也沒有,可是卻是她自己一手做成的~~

什麼時候我的耳根才能清靜呢

 


13 則留言:

  1. 吳太, 對著這種人, 一係就好似你現在咁, 當唔知, 當聽唔到佢講你事非... 一係就等佢講完一個電話後, 用最平和的口吻去問她: [其實, 你想我用什麼方法跟你相處, 不如你好好話我知... 我願意細心聆聽...] 看看她會有什麼反應吧!!!

    回覆刪除
  2. 七七:算啦,我唔想自討沒趣呀~~我驚我唔知點回應佢呀,或者嘈起上黎就唔好啦~~

    回覆刪除
  3. 世上總有呢d奇人異士... 能人所不能~ 我就當佢透明喇~

    回覆刪除
  4. 係呀,每次同你見面,都感受到你唔願提呢個人。 一路睇你既描述,其實我同你好似:「做不出像她那樣」、「照樣和她打招呼,不過也只是對著空氣」。所以我相信我都幾明白你既感受。 你送句說話俾佢,我都送番句俾你:「我哋係高貴大方既靚太,寬恕佢地啦!」 呢句說話係我家姐教我,我成日都記住。 最緊要每日放工,繼續開開心心做番個廚房CEO就得喇!

    回覆刪除
  5. Joey媽:好多謝你既安慰呀~好~感~動~呀~~同你做同事既時間實在太短啦,宜家都搵唔到d夾得埋既同事lu~~ 魚露:我都係採取呢種態度,不過日日都聽到都真係幾厭惡~~

    回覆刪除
  6. 阿yan, 其實我現在係公司都係的, 我現在好像隱蔽青年一樣. 見到個個不好的女子, 我都唔理她的, 因為她點對我,我味點對番她. 鬼叫她好大聲叫我做 ~ 暗瘡怪同埋吃咁多雪糕, d 暗瘡趺晒落d雪糕度. 之後我就沒有再理她啦.  

    回覆刪除
  7. 依個世界真係咩人都有, 最緊要自己做好本份. 佢個人"本性有問題", 你點做佢都挑剔你啦, 所以完全唔駛理佢講咩! 唔好糟蹋自己的大好心情在這些無聊人身上, 最緊要自己快樂呀!

    回覆刪除
  8. 講人是非,又要比當事人聽到,佢係o米有心比你知佢講你o架? 公司有個o甘o既人,真係好難頂,不過邊o度都會有呢種人,唔啱傾o既,唯有講少兩句,或者唔講啦!

    回覆刪除
  9. little bunny:如果佢想我知仲會特登大聲叫出黎架,如果佢壓低聲音應該係費時我聽到卦~~ 珍納:係呀,所以我盡量都唔放係心架~~ fiona:你個同事可以把口衰d,佢或者只係同你開玩笑呢~~

    回覆刪除
  10. 可以想像佢係個好麻煩的人... 所以對著這種人, 千萬不要和她多接觸...由她算了...唉...

    回覆刪除
  11. yan師姐, 對著這些人你還可以有耐性地每天說聲早~~很佩服你的修養呀!!! 我就沒你這種道行了 對著這款人, 我只有用 "唔上心" 的態度, 盡量避開唔理, 眼不見為淨啦

    回覆刪除
  12. 是非精真係周圍都有...避無可避的! 唯有就係置之不理! 當佢唱歌算吧!

    回覆刪除
  13. V&E,敏敏敏:我都知工作上遇到呢d人好正常架啦,但係我日日都只可以對住佢,又無其他同事平衡下,所以有d辛苦咁lor~ 一屋三個大細路:雖然唔鐘意佢個人,不過我諗住基本禮貌都應該要有...可惜對方無禮貌~~

    回覆刪除