2007年6月5日 星期二

0605的晚餐 ~ 牛井

今日放工之時老公打俾我話佢公司有同事請食下午茶,又有西多士又有炸鮮魷,佢話都食得好飽,佢話如果我煮飯唔使整咁多喎~~

咁好啦,大熱天時煮少d仲好~~最後決定今晚整日式牛井...我覺得味道都算唔錯,咁當然同吉野家既比就點都有少少分別架啦...但係老公仲嫌唔夠味,係都要再加d美極(佢食吉野家個d都係狂落豉油架啦)

另外琴晚既冬瓜湯未飲晒,我加左d牛筋丸一齊煲,咁樣就夠餸可以留飯盒勒

~~




10 則留言:

  1. 我仲以為個牛井係外賣o黎,好掂呀!

    回覆刪除
  2. 睇落已經好夠味  專業級水準

    回覆刪除
  3. 同 Little Bunny 一様, 睇個 subject 時以為你地出街食... 點知原來係吳太極品牛井呀!!!!

    回覆刪除
  4. The beef rice look nice. How to make it? wanna try ar~

    回覆刪除
  5. 賣相好正喎,簡正有專業水準呀!

    回覆刪除
  6. Ironman:哈哈,多謝你讚賞喎~~ Miffy:好容易架咋~~ 1.用生抽,老抽同糖醃好d肥牛備用,洋蔥切條 2.落油燒熱鑊,下洋蔥炒幾炒,落少少老抽及糖適量炒至洋蔥軟身 3.放入已醃肥牛炒一會,下味淋及少許雞湯煮滾 4.將洋蔥肥牛放上飯面,再淋上肉汁即成(如果有七味粉亦可灑少許於牛肉面更可口) 七七,JaKa Footprint,Little Bunny:其實唔難煮,你地都整到架~~

    回覆刪除
  7. 賣相真係好掂! 鐵男好鍾意食吉野家牛井0架(不過我不太喜歡),等我遲d跟你0既食譜試試。

    回覆刪除
  8. yan, 好勁呀, 但又無唸過噤易整喎, 有機會真係要試吓整!  呢度簡直係 "靚太廚房" 呀!

    回覆刪除
  9. 如果唔係有碗湯 , 我以為你個飯係買o架!

    回覆刪除
  10. 敏敏敏:真係咁似咩? Innis:哈哈,你踏出左第一步,快d煮多幾次啦~ Sher:唔怪之得鐵男都讚啦,原來佢想你整俾佢食

    回覆刪除