2007年6月29日 星期五

北海道の初夏物語 ~ 北海道大學 Day 1.5

雖然已經畢業多年,不過我真係好鐘意大學既生活~~去旅行我都幾鐘意八下當地既大學,難得北海道大學有2條出名既銀杏林蔭道同埋白楊林蔭道,所以我就同老公坐地鐵由圓山公園去《北12條站》行下北海道大學勒

大學都有好多入口,我選擇既呢個入口一入就係銀杏林蔭道,成間大學好大自然feel...走在路上一直都有樹蔭,感覺十分清涼~~本來想扮學生去飯堂試下(因為學生價錢但係品質出眾),可惜既係今日星期六飯堂只係開到2點咋~~我地去完祭典先過黎都已經4點幾,收左工啦~~

途中見到紅磚外牆既博物館,我竟然覺得有少少Harry Potter間魔法學校既感覺~~不過我地都係志在感受下大學氣息,所以都無入到去博物館參觀...走時見到經濟學部,畢業於經濟系既我當然二話不說影低佢啦~~

悠悠閒閒咁行下,5點幾就參觀完啦~~出口行番酒店都唔係好遠,我地決定番酒店休息一陣先出去食晚飯~~

如果大家無大學情意結,其實都唔使特登去行架


沒有留言:

張貼留言