2007年6月10日 星期日

0610的晚餐 ~ 芝士焗肉醬意粉、可樂雞翼

星期六去左監一個5級樂理試,夜晚同老公既教會朋友去左旺角既Neways City唱K-buffet,估唔到食物種類比預期既多,味道亦比預期既好,7點唱到10點,每人$130,價錢都叫合理~~

今日一早天氣就唔好,雨下個不停,而我又被神經痛所煎熬...痛到唔願起身~~所以老公晏畫就自己煮野食...但係6月先剛開始就支出左好多啦,所以我都係想煮下野食做晚餐,慳番d留番旅行使呢~最後就煮左

芝士焗肉醬意粉:用上日清既意粉醬,我加左肉碎,豐富好多呢~~

可樂雞翼:第一次整架咋,味道都ok啦...不過用汽水煮餸,我個人就麻麻地鐘意~


13 則留言:

  1. 嘩~~~你好犀利呀~~~識得煮咁多嘢~~(流哂口水~~)你老公一定好開心啦~~~hehe~~

    回覆刪除
  2. 那盤肉醬意粉很有水準!!

    回覆刪除
  3. 個意粉好多肉醬喎! 可樂雞翼我都想試o下整,遲D整o下先

    回覆刪除
  4. I love 雞翼 very much!

    回覆刪除
  5. 可樂雞翼...我蝦子餅最鍾意食架!

    回覆刪除
  6. 痛到唔願起身仍然可以入廚整咁精美既好餸,呢啲就係女人既超凡能力。 你要好好保重呀!相信你今日應該好番晒喇,係咪? 可唔可以教我整可樂雞翼?

    回覆刪除
  7. yan師姐, 每次睇你的手藝都搞到我流晒口水..........上次睇完你整午餐肉, 搞到我下午茶要食餐肉通止渴, 今次見到好味雞翼........我又好肚餓了, 唯有用樓下麥記得雞翼頂檔啦

    回覆刪除
  8. 我上星期學你整左 冬瓜盅同宮保雞丁呀! 我老公都奇怪我點解識整. 仲話我整得唔錯tim...... 真係要多謝你yan老師......hehe

    回覆刪除
  9. 哇!樂理試你做監考架?好勁呀

    回覆刪除
  10. 係喎!我地真係橋勒!一齊整可樂雞翼呀!點解麻麻地鐘意呀?咪同滷水雞翼一樣味

    回覆刪除
  11. 大廚 ~~~ 好勁下 ! 請客都得啦  !  大家有無食到嘴歪歪~~

    回覆刪除
  12. Joey媽:今日好好多啦,不過好彩係我出發前黎咋...咁樣旅行時就方便好多呢~~可樂雞翼個食譜我係yahoo知識到搵既,不過其實我未食過可樂雞翼,所以都唔知味道o岩唔o岩,如果你鐘意甜d,我覺得可以落多d糖添~ 可樂雞翼   材料:(4人份) 8隻雞翅 1杯可樂 1/4杯醬油 1大匙糖 蔥2根切段 檸檬皮絲少許   作法: 1. 除雞翅外,所有材料混合成醃料;但需多留一些檸檬皮絲做最後的裝飾。 2. 雞翅切成兩半,浸入醃料中,醃40分鐘左右。 3. 醃好的雞翅入熱油鍋略炸,至外皮金黃即可起鍋。 4. 炸好的雞翅加醃料,置另一鍋用大火煮至滾後,轉小火續煮約半小時,盛於碗盤後,灑少許檸檬皮絲。 小貼士: 這道菜只用了半罐的可樂,喜歡喝可樂的人不妨多加一點。另外,你若要使醃料的 汁變得較濃,可在煮時不蓋鍋蓋,讓汁液蒸發;反之,蓋上鍋蓋可使汁保持較淡。 另外,我們用的是一般的可樂,其他可樂(如:低糖可樂)並不適合,因為其中含 人工甘味劑,遇熱後會變苦。 茜姐:哈哈,得我同老公食咋...要再整得好味d先可以請客呢~~ vyvy:做監教員咋喎,一d都唔勁 ...可能我又唔好可樂啦,所以硬係覺得用黎煮雞翼怪怪地,雖然唔係唔好味,不過如果俾我選,我就鐘意食滷水雞翼勒~ lulu:我煮個d都係容易既餸,所以你地咁聰明一學就得啦...唔使咁客氣,煮多d俾老公食啦,或者你有新菜式要教我添喎~ 一屋三個大細路:你見個d午餐肉都流晒口水,咁你都好易滿足喎~~你有左,唔好食咁多呢d即食野呀,知唔知呀 v&e:咁其實可樂雞翼係咪要甜味多d先o岩架? ironman:我知道,下次再請你啦 little bunny:你食過可樂雞翼未呀? jaka footprint:都叫ok啦,不過如果自己調個汁就會濃d好味d~~ caca:不過唔係次次都整得好食架~

    回覆刪除
  13. 個意粉好似好好未呀, 我勁鍾意食肉醬意粉架, 睇睇下連我小b都好似肚餓tim!!  下次聚會不如去你屋企食萛啦, 你地個個煮野都噤勁!

    回覆刪除