2007年6月26日 星期二

0626的晚餐 ~ 日版出前一丁配香脆午餐肉

今晚去左嘉禾荷里活睇戲,本來諗住係商場食晚餐既...點知太多人,好多地方都有人等位...老公想早d番屋企,所以就打道回府~~

老公話想食係日本買番黎既出前一丁喎,我話屋企無餸...點知老公就話有罐頭午餐肉,所以今晚都係食呢d野啦~~

其實我同老公都無食過日版出前一丁,我拎出黎煮既時候已經覺得d麪質同香港版既唔同,食落係比港版幼身彈牙...老公仲話味道似細過食既出前一丁,同宜家既港版味道唔同喎...而我就覺得味道差唔多,但係麪質取勝~~至於碟午餐肉,老公讚我煎既技巧愈黎愈好,今次就煎得好香脆,佢好滿意呢~~


4 則留言:

  1. 好味!這也是我老公的至愛!期待妳的北海道日記!

    回覆刪除
  2. 宜家早餐時間 想食啊!!

    回覆刪除
  3. 我o係Sogo都買過日版出前一丁,覺得D麵真係好食D呀! 

    回覆刪除
  4. little bunny:係呀,真係好食d架喎~ jaka footprint:哈哈,望圖止餓得唔得呀~ happy girl:係呀,我老公都好鐘意食呢...我會加緊出遊記架啦~

    回覆刪除