2007年6月29日 星期五

北海道の初夏物語 ~ 向帶廣出發 Day 2.1


6月17日(星期日)

第一晚係北海道我同老公都瞓得好好,老公話佢好怕瞓生保床,不過一來之前係機場露宿左一晚好累,二來佢話東橫Inn張被軟綿綿好舒服喎...難得老公瞓得好,今日可以精神奕奕出席今次旅程其中一個重點項目勒

如果大家仲記得我篇前言(住宿篇)應該會知道我個時仲未決定第二日既行程,其實我係同日本個邊溝通緊參加一個儀式,不過因為唔知成唔成事,所以我就無講出黎...如果唔成功,我可能會去函館架,不過最後安排到就唔去函館勒~~函館就留待下次去北海道先去啦

今日既活動要坐JR列車去帶廣駅,我地要搭0703個班特急列車(架列車既終點目的地係釧路),所以就連東橫Inn免費提供既飯團早餐都趕唔切食(因為7點先開始)~~

去到JR駅就見到好多學生排晒隊入閘,我諗佢地係去旅行啦~~呢班列車我一早已經係機場既JR旅遊中心訂左指定席既車票(用JR pass訂指定席係唔使加錢既),我地係坐5號車卡呀~~呢架特急列車被普通列車靚仔d,流線形好多架

經過2個多小時既車程,我地終於係0919到左帶廣駅啦


沒有留言:

張貼留言