2007年6月6日 星期三

0606的晚餐 ~ 白酒蜆肉汁燴天使麪

老公今日被老闆拉左出去食飯,所以個飯盒就要聽日先食到啦~~既然可以留少個飯盒,又煮左兩日飯,今日就決定煮西餐

上次係sogo買左勞太推介既洋蔥蜆肉汁,所以今晚打算煮黎試下~~今日我第一次去街市買新鮮既蜆,唔同size唔同價錢,最後我買左中size既蜆,買左一斤承惠$18~~

第一次煮蜆成績都唔錯,起碼無食到沙喎,哈哈~~99平時成日都整豉椒炒蜆俾老公食,老公番到屋企見到d蜆就問我係咪煮豉椒炒蜆俾佢食,我話今日煮西餐,所以唔係豉椒炒蜆,老公好似有d失望呢~~不過老公食落話我買既蜆比99買既靚,蜆肉夠大又夠厚喎~~

天使麪都係第一次煮,比意粉真係難掌握d喎,煮好黎食既時候覺得都係淋左少少,不過第一次煮都算合格~

至於味道呢,除左現成既洋蔥蜆肉汁,我另外用白酒同檸檬海鮮汁煮過d蜆,又落左少少忌廉同麪粉等個汁杰d...效果都唔錯,我覺得味道幾好,不過老公食慣濃味,所以係都要再落d蒜鹽,真係比佢激死~~



11 則留言:

  1. 天使麵我常常over cooked.

    回覆刪除
  2. soldier:係呀,真係好易over cooked~~

    回覆刪除
  3. 妳覺得o個汁唔錯,我都安心o的 我驚介紹錯丫... ... 我都試過買蜆煮意粉,不過有沙,所以之後就無再買

    回覆刪除
  4. 果個白汁我都買o左... 仲未整... 係呀... 呢幾日好似好多蜆賣...

    回覆刪除
  5. 我好鍾意食蜆~~~ 下次......上你屋企......麻煩你......整俾我食啦~~~~~~~~

    回覆刪除
  6. 吳太, 真係... 煮得好出色呀!!!!

    回覆刪除
  7. 七七:不過我覺得麻麻咋,因為d天使麪煮得太淋~ Joey媽:哈哈哈,我今次先第一次整,要等我苦練下先得喎...我會向豉椒炒蜆挑戰,因為老公愛吃...到時成為左招牌菜就一定請你黎試下 小肥:我個頭個街市唔係好多檔有得賣蜆咋喎 JK:味道其實清淡左少少,不過我再加d調味之後都唔錯...可惜老公都係鐘意d濃味既多d,所以應該唔會再買lu~~你都再試下買蜆食啦,我今次真係無沙架~~

    回覆刪除
  8. 好勁呀, 似乎又食得又睇得! 我老公想食白酒煮mussel, 但我唔識煮呀!

    回覆刪除
  9. 嘩!好正呀!你老公好有口福呀!

    回覆刪除
  10.   剛剛打開睇你個新動向  ~意粉 我今晚都系煮意粉 , 不過以草莓為主題 .  

    回覆刪除
  11. 茜姐:嘩,有晒主題,你好勁呀~~ little bunny:邊係呀,如果煮得難食佢都要食落肚架 珍納:其實我都係撞下撞下咁試架咋...不過蜆都唔係想像中咁難煮既,你都搵日試下啦~

    回覆刪除