2007年6月11日 星期一

前年今日之回到未嫁時 ~ 系列一

今日好簡單咁煮左個米線做晚餐,就連相都唔知save左去邊,所以就無得post晚餐勒~~

不過前年今日,我同老公就身在台灣拍攝我地既婚紗相,估唔到轉眼又過左2個年頭啦~~我決定逐少逐少的將2年前未嫁時既忙碌時光慢慢在這裡補回...為布婚紀念前夕來次回顧,和回歸十週年抗衡一下麻

想當年既我比宜家fit好多呢~~真令人懷念~~只是外景照也未能盡錄呢~~可想而知,我要了多少張相...拍照的價錢當然也很不菲,不過卻是十分值得的...現在看來還是十分時尚呢

我在想,如果我大著肚子時也希望能拍一輯準媽媽照...不知蝴蝶‧樹有無此服務提供呢



12 則留言:

  1. yan師姐, 今晚我做第一!! 我好似遲你小小去台灣影相之嘛~~有兩年咁多咩?? 我想唔認老都唔得wo, 我好記得你d相個個都讚, 相簿就最特別啦 大肚照~~我也有這個諗頭~~要不我們這次相約一起去影相~~吳生加油呀!!

    回覆刪除
  2. The quality of the wedding pics taken @BG were really great! Many friends said mine was super great too~ haha.  I can still remember the happy moments spent at Taiwan~

    回覆刪除
  3. 好靚呀! 再post多d 吖!   最鍾意d 髮型, 好自然..唔會太誇張~

    回覆刪除
  4. 吳太, 影得真係好自然好靚呀!!! 我同老公都有計劃想去台灣影番輯婚紗相呢, 因為真係同 hk 果 d 感覺很唔同... 好好 feel 啊~~~

    回覆刪除
  5. d相影得好靚好自然呀! 我都好想去台灣影多輯...1週年紀念!

    回覆刪除
  6. 好靚呀!件黃色衫好搶眼呀! 台灣影婚紗相真係一個好好o既回憶,諗番起都覺得好開心呀!  

    回覆刪除
  7. 我同老公就有諗過第時有埋囝囝or囡囡去影. 佢地要扮得好cutie 同我地一齊影. 唔知bg有冇呢d生仔套餐呢??? haha........

    回覆刪除
  8. lulu:係呀,第日既家庭照我都好想搵番bg影呀~~ little bunny:無錯,去台灣影婚紗相真係好開心~~件黃色衫都好hit架~ v&e:如果你老公肯就梗係去影多輯啦~ 七七:你只係香港影咋,咁我真係推介你去台灣影番輯,好開心架,又可以順便去埋旅行~ 敏敏敏:多謝呀...我都係好鐘意台灣輯相既造型,唔止髮型,就連個妝都好自己架~ miffy:你個輯我都好記得,特別係你個頂黑色禮帽,真係好型呢~~ 一屋三個大細路:哈哈,唔知係北海道會唔會努力d呢?不過都係順其自然啦...但係大肚就唔好飛去台灣影啦,叫bg叫人黎香港同你影啦~~

    回覆刪除
  9. 我都係蝴蝶‧樹影婚紗相o家....我都agree with 你, 我都好想大肚時影靚靚相, any suggestion???

    回覆刪除
  10. 曾師奶:原來你都係bg既sister黎架...果然有眼光喎~~

    回覆刪除
  11. 批相好靚喎, 最緊要係你地兩個好自然同投入!

    回覆刪除
  12. 貓眼:多謝晒...我宜家多左幾張係北海道影既婚紗相呢~~

    回覆刪除