2007年6月30日 星期六

北海道の初夏物語 ~ 《幸福駅》祝福典禮 Day 2.4

經過50分鐘的巴士車程,大約11點左右我地終於都到達今日重點活動既目的地《幸福駅》

幸福駅其實係一個已經荒廢左既站,呢條列車線已經停駛左好耐,不過因為其中2個站名好特別,所以保留左落黎成為小小既旅遊景點 - 一個叫《愛國》,一個叫《幸福》...愛國對我黎講感覺不大,相反幸福呢2個字真係好吸引,我相信每個人都希望擁有

幸福駅其實範圍好細,就係得呢間屋仔,右手邊係幾間賣紀念品既店舖,仲有架停駛既列車俾人參觀~~如果唔係我見到有呢個祝福典禮活動,我都唔一定會將佢列入行程之中,因為交通時間對比參觀時間實在唔多化算,大家想去要諗清楚啦,一係好似我咁參加典禮啦

係呢到我要多謝日本方面既工作人員~呢個典禮係我無意中係網上面睇到既,不過睇黎睇去都係得日本當地人參加,但係我又好想玩喎,於是就膽粗粗send左封email過去,不過等左成2個星期都無回音,正當我以為無希望既時候我終於收到《帯広市国際交流課》回覆既email啦...我相信係因為觀光部(典禮既主辨單位)既同事睇唔明我封英文信,幾經轉折就搵左国際交流課黎回覆我~

相中坐係我右手邊既係屬於交流部既日文英文翻譯Ms. Naoko Yamada ,而左手邊就係觀光部既同事,典禮既相都係佢幫我影架~~中間張相既灰衫白長褲個位就係觀光部既課長大久保先生,佢親自係巴士站接我地,仲車我地入去幸福駅添(因為落左巴士之後應該要行多大約15分鐘先見到幸福駅間屋仔架)

而另一張相既鬼佬就係同我係email溝通安排既Greg Hertel勒,如果唔係我係度搞搞震,佢地就唔使星期日都要黎開工,專誠黎招呼我啦~~而帶左帽個位婆婆叫田岡佳子,係佢主持典禮同埋幫我地選禮服婚紗,仲幫我地著上身添~~

典禮都好密架,我地既典禮定左11點半開始,不過之前依然有其他日本人做緊儀式,所以我地就周圍影下相先~~我地去左手信店買左張幸福車票,仲要求印上我地既結婚紀念日既日期...睇睇下野有人問我地係咪香港人,原來幸福駅係星晨旅行團其中一個景點,老公話問我地個位應該係導遊,佢仲問我地係咪自由行黎添...不過佢地逗留左一陣就走啦,佢地都唔知我係等緊行禮呢~~

左上:屋前可以扮鐵道員影相,手信店有真帽同件褸出租著黎影相架~

右上:屋內招募參加典禮既宣傳牌

左下:呢個水泵真係泵到水架,仲叫幸福之水添~

右下:俾100 yen就可以係其中一張願望紙寫上願望,然後係屋內是但搵個位貼,老公要左張金運(因為佢想中六合彩呢)

未行典禮前,我地都影左好多相...雖然呢度好細,不過唔知點解影出黎既相都有種恩愛同甜蜜既感覺

其實典禮好短,只係10分鐘左右,首先田岡婆婆會講一段野(好在有翻譯姐姐,所以我都明白內容),跟住有張幸福卡俾我地寫上愛的宣言(之後佢會貼張典禮相係卡入面送俾我地架)~~跟住就係敲幸福之鐘既儀式...再係草地影幾張相就完成架啦~~

除左有張相,有張卡,佢地仲送左2個公仔匙扣(我係手信店見到要600 yen一個架),2個開運小牌添~



Greg Hertel之前已經問准左我地話有2份報紙想採訪我地(因為我地係首對參加呢個幸福典禮既外國人),下面張相就係訪問既情況,多得翻譯姐姐我地先知佢地問咩咋(估唔到我地係日本會講咁多英文),呢2份就係《十勝每日新聞》同埋《讀賣新聞》勒,佢地會將2分報紙寄番俾我香港既地址呢...除此之外,原來佢地想係機場用我地既相為幸福駅做推廣,為期一年喎,我地都答應左,不過走既時間係機場唔覺眼有,我諗係放左係入境個邊啦,如果大家係北海道機場見到既話,麻煩影低佢send番俾我呀~~

不得不提既係呢間小木屋,入面放左好多婚紗禮服,老公都係第一次著"踢死兔",估唔到唔高既佢都carry得唔錯喎...而我個件就係一字膊,仲有好多小花花,個個都話kawaii喎,不過我著起左顯得肥左好多好多,但係老公話靚我就費時換個件啦~~最搞笑係老公個件禮服恤衫係假架...好似件肚兜咁架,用件外套遮住架咋,好搞笑呢~~

唔記得講,呢個典禮既費用只係3000 yen,HK$200有找,扣左送既2個公仔匙扣都係1800 yen,簡直抵到爛啦~~而且咁好服務,又有報紙訪問咁樣,完全係喜出望外呀~~

http://www.city.obihiro.hokkaido.jp/hp/data/page000003500/hpg000003437.htm

http://www.city.obihiro.hokkaido.jp/hp/data/page000003500/hpg000003459.htm


11 則留言:

  1. 睇到你d相好開心呀!  又好浪漫同sweet喎!  總之呢d經歷唔係人人都有同埋好特別law!  好羨慕呀!!!  去過呢度, 真係要祝福你同老公永遠都幸福!

    回覆刪除
  2. 嘩, 好鬼正呀, 又會俾你搵到咁正的東東??? 再次穿上婚紗, 係咪覺得好幸福呢, 真係羨煞旁人呀.......

    回覆刪除
  3. Ca Ca:唔使羨慕,你又同男朋友去啦 la la:再次穿上婚紗,我好強烈感覺到我真係肥左好多咋 ...可能幸福對我黎講既代價就係變左肥c9 ,真係無辦法~~ 魚露:係呀,得日文架咋...我都覺得自己睇得明佢既內容好勁,女人既小宇宙真係唔可以睇少 ...我咪就係send封英文email去問lor,好在最後有交流課個邊既鬼佬同我用英文email溝通咋...而且我成個月前send去問先夠時間安排咋~~ Innis:哈哈,我同老公講想玩既時候佢唔係好想架...不過我話日本又無人識你唔緊要啦,佢先半推半就咁就範咋...仲話係最後一次同我玩d咁既野...不過番到香港佢咪一樣send呢d相比佢班朋友睇,同send埋份報紙報導添呀~~

    回覆刪除
  4. 哈哈~~如果我有男朋友的話,就唔會一個人去旅行啦 ...而且,依家睇黎都去唔成旅行多喇...事關我跌左個電話....失左預算....

    回覆刪除
  5. YAN, 你真係好幸褔呀, 又可以重温行禮的感覺!

    回覆刪除
  6. 我都好想重溫婚礼。這處是否真正行婚礼的地方,即是否合法?還是拍照參觀用的?

    回覆刪除
  7. Happy Girl:呢個典禮純粹係紀念性質,無法律效力架~ SONSON:哈哈,都幾開心架...你又去玩下啦~ Ca Ca:噢,真係去唔成呀?不過幾千蚊好快就儲得番架啦~~

    回覆刪除
  8. 好羨慕呀 但係北海道對我黎講太遠啦

    回覆刪除
  9. KT:下次plan去旅行時考慮下北海道啦~~

    回覆刪除
  10. 可唔可以比個EMAIL我? 個WEBSITE睇唔明...

    回覆刪除