2007年6月4日 星期一

很勞累的監考工作

昨天就是CFA的監考日子,清晨6時就要爬起床了,幸好吳家極近九龍地鐵站,所以乘坐機場快線入博覽館只需大約半小時的車程...不過班次不多,要查定班次時間呢~~今次是第2次坐機場快線,要不是因為對CFA的考生或監考員有優惠($42來回),相信也不會再搭呢~~

今年我又被安排做Check-in了,一如往年講到口水乾又企到想死呢,不過又給我看見大學師兄師妹,仲有細妹呢~~今年又是我核對考生的身份,竟給我發現真的有人姓名用上發達兩字,這樣的名字不太好吧~~

考試分開一個個section,每個section大約100人左右....竟然有一個section只有3位考生來應考,嘩,那個section的監考員一定做得很輕鬆了~~午膳時間又因為一些section效率慢而減少了,半小時的午膳時間實在不太足夠呢~~終於5點4左右完成所有工作,可以放工了...不過我就想同細妹一齊走,不過佢個section放最遲,所以等左佢好耐呢...而且考生太多迫爆左機鐵,所以搞左好耐先上到車呀,仲要無位坐...好辛苦呀~~

今日仲要番工無得休息下...我好想


2 則留言:

  1. 我都有去監考,五點半要起身。半小時lunch真的好趕!

    回覆刪除
  2. 係呀,唔辛苦又點會有成千蚊俾你落袋呀~~ 你係邊頭出發呀?

    回覆刪除