2007年7月11日 星期三

0711的晚餐 ~ 洋蔥雞球炒意粉、雞絲薯餅


旅行後遺症仲未康復,數數手指,我番左香港差唔多3個星期只係煮左大約4餐晚飯咋

今日老公約左舊同事聚會但亦不忘打俾我問我今晚會唔會整飯盒俾佢,老公話好耐無帶飯盒好掛住喎~~唉,平時煮得密要佢日日帶,佢又嫌多太密~~好啦,宜家少左整俾佢,佢又掛住喎~

好啦,咁我今晚就整飯盒啦~~一個人晚餐無理由煮幾味餸架,所以就炒個意粉啦~~

我見買開餸煮野就決定整定一大兜我至愛既薯仔長通粉沙律放係雪櫃,大熱天時食沙律真係令人喜愛

買左成4個薯仔,所以就留左少少試下整勞太琴晚煮既薯餅,雖然煎得樣衰左d,不過味道唔錯...相信老公應該會鐘意食~~


5 則留言:

  1. 上次整得太肉酸,所以我今日再煎薯餅 今次煎得靚好多喇

    回覆刪除
  2. 你副變色鏡好唔好用, 從室內到室外要多久才變色呢

    回覆刪除
  3. enyalam:唔錯架,我老公話敏感度好高,基本上幾十秒就開始變色架啦~~ JK:哈哈,咁睇黎我又要煎到靚為止啦~~

    回覆刪除
  4. 你個意粉好鬼似我嗰個炒油麵喎~哈哈~

    回覆刪除
  5. 大蚊:係呀,都有d似炒油麪

    回覆刪除