2007年7月31日 星期二

老公給我的驚喜

隨著年紀愈來愈大,慶祝生日已經不會像年青時那麼著重,不過這卻是個很好的理由讓我大吃大喝

其實我真的沒有什麼禮物是很想要的,也不想老公勉強買些東西,所以老公話無買禮物我一點不開心也沒有,反而覺得沒有浪費金錢呢

老公同我都有半日補假,所以今日只係番上午咋~~如常工作既我去左搵其他秘書拎file,行番去間房既時候見暑期工同事跑出黎,佢見到我就同我講reception話有花送黎,叫我出去拎...哈哈,個一刻我竟然O嘴喎,同事幫得拎住手上既file,我就出去收花

就係呢紮花令大家知道左我今日生日~~自結婚之後都無試過係公司收花啦(公司收花威d添架),所以好開心呀,有驚喜呢~~

我問老公佢幾時訂既,初初老公唔肯講~~跟住我問佢點解張卡既下款唔係寫老公,而係寫佢係教會用既名...跟住佢先話係托教會一個係九龍灣返工既姊妹幫佢訂既,佢同姊妹講話受到老婆既嚴密監視無時間去買禮物,所以搵佢幫手~~佢話明明叫個姊妹寫老公做下款架,點知寫左佢個名~~

哈哈,唔怪之得我會驚喜啦...因為我真係無預到佢有時間去訂花呀,原來係請槍~~




19 則留言:

  1. 你就好啦 ~ 我果隻從未試過送花到office, 一到情人節就酸溜溜

    回覆刪除
  2. 好靚啊~! 仲好甜蜜~   我都祝妳生日快樂~ 日日開心!!

    回覆刪除
  3. 好SWEET Happy Birthday~

    回覆刪除
  4. 我嗰隻莫講話冇送過花去office畀我呀,連平時買紮返屋企畀我都冇呀,咁多年係有一年情人節買過一枝玫瑰畀我咁大把咋,佢過"o徒"錢喎

    回覆刪除
  5. Happy Birthday! 祝你愈來愈靚, 身體健康. 束花好靚呀~ 我之前都比男友送花做生日禮物, 不過最驚喜係佢送左兩束, 比人問我問到口乾. 你今次都應該係好開心, 好suprise!

    回覆刪除
  6. Happy Birthday to you, Yan~ Your husband is very sweet!

    回覆刪除
  7. 雖然係遅左D ... 都和你說聲 ... HAPPY BIRTHDAY~~

    回覆刪除
  8. 張大少奶:一d都唔遲,多謝晒~~ Miffy, KT, jiji:多謝你呀 agnes:嘩,2紮咁多...好威啊~~ la la:你同sunsun一樣都係咁sweet啦~~ Thy:可以佢覺得花唔實際啦,係咪鐘意送鑽石俾你呀~ 薯媽:情人節咁貴我都叫老公唔好買架...下次暗示其他日子可以送啦~~

    回覆刪除
  9. 敏敏敏:算係啦...哈哈哈~~

    回覆刪除
  10. 有花收,好開心呀!

    回覆刪除
  11. 我同阿thy情況大致相同... ... 補祝妳生日快樂!

    回覆刪除
  12. JK:多謝~~你又係?你同老公咁耐都無收過花? little bunny:係呀,收花幾時都咁開心呢~~

    回覆刪除
  13. 原來你係731生日既...唔怪得你問我係唔係都係月底生日啦... 我係729呀~~~~ 祝大家都生日快樂, 身體健康!!!  

    回覆刪除
  14. 阿yan. 我都好耐沒有收過花啦. 雖然口說不想. 不過有時都想要d 驚喜的.

    回覆刪除
  15. fiona:係呀,送花始終係唔夠實際,女人雖然明白,不過心中永遠鐘意呢d不切實際既野...hahaha 新任陳太:大家咁話...你個生日之旅玩得開心d啦~

    回覆刪除
  16. 女人... 口講唔要花, 但係收到又鬼咁開心. 你老公真有情趣, 完全明白女人口果句同心果句! 生日快樂!

    回覆刪除
  17. 珍納:係呀,老公都算係咁啦~~多謝~

    回覆刪除