2007年7月31日 星期二

《變形金剛》


今日既生日節目就係去睇《變形金剛》(係用UA禮卷架,所以即係唔使錢),哈哈,可能老公會仲開心過我,不過我覺得呢套戲好唔錯...

雖然我唔係幾分得到正派同反派既機械人,不過佢地既首領"柯柏文"同埋"麥加登"我都有印象聽過架~~我諗呢套戲最能引人共鳴既就係我地呢個age group既人,因為變形金剛係我地兒時既卡通片呢,特別係男生添...相信我地呢個年齡層無一個男生會無興趣~~

我覺得特技畫面做得好出色,佢地變形既時候真係幾有型架...而且仲寫到佢地幾人性,所以有唔少既笑位

雖然套戲成2個半鐘,不過一d都無悶場,都唔覺睇左咁耐呢~~

 


7 則留言:

  1. Which UA cinema you went to ? We went to Causeway bay but they said that the complimentary tickets are not for Transformer. We also have two complimentary tickets and hope to watch Transformer to.

    回覆刪除
  2. 我都睇左, 又係用禮卷換飛, 不過就係百老匯 ~~ 雖然我對呢個卡通片冇咩印象, 不過我都覺得幾吸引~~

    回覆刪除
  3. 尋日同菇時去左皇室睇,特技好正,冇得彈!好刺激呀~

    回覆刪除
  4. Agree!! 女生睇都完全吾悶.

    回覆刪除
  5. 貓眼:無錯無錯,男女都o岩睇~~ Ironman:你地都係琴日睇呀...真係好正呢~ Bear:我對呢套卡通片都只係得少少印象咋~~ Happy Girl: 我去朗豪坊間UA睇架...我都有問用唔用得,個職員好肯定咁話無問題喎~~

    回覆刪除
  6. 小肥:係呀,真係好好睇呢~~

    回覆刪除