2007年7月3日 星期二

北海道の初夏物語 ~ Lunch @Bear Mt. Day 3.2

今日既lunch就決定係bear mt.既飯堂解決,由於佢屬於酒店管理既,所以有理由相信呢度既食物質素都唔會太差~~呢度採用自助形式,首先係自動售票機買飯票先,老公見到豚井(850 yen)又話要食,而我就叫左個咖哩豬扒飯(950 yen)~味道都唔錯呀,今餐勝在唔貴~

另外仲要左杯綠色既汽水,係咩呢?原來係蜜瓜梳打(300 yen)呀~~我幾鐘意飲喎,不過老公就麻麻,於是就叫個軟雪糕(250 yen)俾佢食勒~

之後就係佢既gift shop買野啦,有相呢d係無買既野(除左包薯片有買),我地就花左4282 yen,因為買左個有月日顯示既熊仔,好得意架~~


唔記得講,Bear Mt.既入場費有2隻,如果唔坐巴士係平d,我地坐巴士呢,2個人就要5670 yen...今日最失敗既地方就係我後黎先醒起我有呢度既9折coupon但係唔記得用呀...實在激死我啦~~可能一早去到未瞓醒啦..唉,激氣

我地睇晒所有野就借佢地既電話打俾牧場主人,因為佢話左會黎接我地番牧場架,如果又坐的士真係好甘呢~~


2 則留言:

  1. 我無o黎幾日,你個北海道旅程已經Up-date o左o甘多嘞!我要追番o西先得嘞!

    回覆刪除
  2. little bunny:我想快d寫好個遊記,一日未完我都覺得唔舒服,但係又唔可以草草寫完,所以唯有繼續努力~

    回覆刪除