2007年7月15日 星期日

北海道の初夏物語 ~ 一藏拉麪、Mos burger、Mister donut@旭川 Day 5.9.3

觀光巴士準時於1600回到JR富良野站,我們便坐1613的列車到旭川去(又碰上是那架觀光小列車呢),1745到達旭川~~旭川也算是個大城市,這裡有個出名的旭川動物園,可是我們沒有時間去,要不然我也會加入行程之中呢~~

城市麻,所以也有不少百貨公司,所以我們也有逛逛...而且又有很多食肆,看見Mister donut又忍不住入去吃,今次還拿了張儲分的會員卡呢~~我要了一盒6個迷你版冬甩,希望試多點味道,不過迷你版不及正常版的來得鬆軟,老公要了個原味,另外點了一個綠茶牛奶,很好喝呢(共494 yen)

旭川最著名的是拉麪,所以我們都打算今晚以拉麪做晚餐,著名的就有旭川拉麪村(內有8家拉麪舖),不過我們沒有去...在旭川的大街上也有不少出名的拉麪舖,例如梅光軒...不過最後我們選了《一藏》~~

這裡最有特色的就是香蔥拉麪....香蔥蓋滿了整個碗面,下面有叉燒,我一向不好蔥的,所以就叫了一個限定的鮭魚湯底拉麪(共1650 yen)...想不到這裡的拉麪是那麼好吃的....湯底其實和札幌的不是太大分別,不過麪質卻是出奇的彈牙~~超級好吃的麪條啊...簡直是一流,把在札幌吃的味之時計台拉麪給比下去呢~~

埋單時看到一個大雪櫃全是手打的麪條,還可以買回去呢~~我和老公真的很想買回香港啊,可惜要冷藏便唯有放棄了...這裡是另一心水推介,真的是很很很很好吃的麪條~~

呵呵,吃完超美味的拉麪後,我們繼續遊逛旭川,終於給老公發現有出售朋友拜託他買的磁石運動帶的運動店,他之前在札幌找不到一直為此很擔心呢~~想不到反而在旭川給他找到了,令他放下心頭大石~~雖然不是所有款式也能買齊,不過已經完成指標了,那店員不知多高興呢...我們只幫朋友買也簽了幾萬日元啊~~

買完東西我看見了Mos Burger,在香港試了一次覺得不好吃...但是它那麼出名一定有些特別的,所以我很想在日本給它一次機會,再試試看~~老公要了普通的漢堡飽,而我要了海鮮米堡(共870 yen)...味道和香港的差太遠了吧~~在日本就值得一吃了,粗粗的薯條也不錯,不過那杯檸檬茶就實在太差了,怎麼會沒有檸檬味的呢

我們就在旭川吃了超豐富超好味的晚餐,很滿足的坐2038的列車回中富良野去~~

大家還記得我們昨晚在bestom買了2個碗麪嗎...因為明天要回札幌了,我們不想帶回這2個碗麪,所以回到民宿後又再淥了來吃~~味道也不錯,以那個粗麪的較特別

哈哈,今晚實在吃了很多東西呢~~


15 則留言:

  1. 真係好好味...睇到就想食.... mos係香港, 台灣,同日本我都食過....但日本的好乾...台灣的就做得剛剛好, 香港仲沒食過米堡= ="" 想問你一下. 20分鐘留係麵包超人館夠唔夠時間咧, 因為我朋友好喜歡麵包超人..所以我地都煩緊join唔join bus tour= =""

    回覆刪除
  2. 每日見到你的美食日誌....另我胃口大開, 又羨慕到死 那間donut店....看上去跟迷你模型玩具一樣呀, 又得意又好味.....

    回覆刪除
  3. 一屋三個大細路:迷你模型玩具,咁都俾你諗到 ...最衰香港無mister donut啦,唔係就可以成日食到勒~~ 阿咪:我覺得日本的mos算得上美味的了 如果是麪包超人的fans,20分鐘全放在麵包超人館也可能會嫌少,雖然賣東西的地方算不上很大,但慢慢睇慢慢選的話,應該也很易花上20分鐘...不過只是影相看看的話應該也十分足夠的~~那就要看你朋友喜愛的程度到那裡了~~

    回覆刪除
  4. 實太好天和太多美食,真係好想去北海道

    回覆刪除
  5. happy girl:我都想再去~~

    回覆刪除
  6. 架觀光巴士都好犀利, 一日去咁多度地方, 4:00就已經返到去富良野JR駅 旭川個動物園有企鵝巡遊, 好可愛

    回覆刪除
  7. lala:架巴士只係每個景點停留20分鐘咋,所以咪可以去咁多景點lor~~不過唔係咁我又去唔晒咁多地方....我都知旭川動物園有企鵝睇,不過時間有限,下次有機會既時候先去睇啦~~

    回覆刪除
  8. vyvy:無錯,個碗拉麪真係好想再食

    回覆刪除
  9. 哈哈!我o係上海就係食呢個迷你版donuts~~真係o岩呢~~

    回覆刪除
  10. JK:估唔到我地連食邊款都一樣喎~~

    回覆刪除
  11. 係呀 日本啲o茶好唔得 ,因為佢地唔興飲o茶架!

    回覆刪除
  12. The May:下,原來係咁架...我宜家先知喎~~

    回覆刪除
  13. 無限懷念 ... 北海道. 我果時跟團! 你就好啦, 自由行真係勁happy, 可以發掘好多野玩架!

    回覆刪除
  14. 珍納:係呀,自由行去既地方可以特別d~~不過跟團就唔使煩lor~~

    回覆刪除