2007年7月16日 星期一

北海道の初夏物語 ~ 細心的民宿早餐 Day 6.1

6月21日 (星期四)

今日已經係第6日啦,第2日食民宿早餐...我本來以為會同琴日一樣既,點知原來早餐都有變化...今日有pancake,薯餅,香腸同粟米片~~點知再望下其他住客既早餐先發現佢地食既就係我琴日食既早餐喎~~

原來老闆娘會記住你已經係第2日食早餐,特登準備另一款俾你食呢...真係好細心呀~~

呢位就係好好人既老闆娘Masami啦

因為我地今日要趕0827既JR列車去美瑛,所以又好早就去左餐廳等食早餐,老闆娘知道我地要趕車,所以提早俾我地食早餐(其實未到食早餐既時間),所以我地就可以慢慢食唔使咁趕...真係好有人情味呢(好似札幌間東橫Inn咁,我地因為要趕早車就仲未食過佢既早餐)


3 則留言:

  1. 好精美喎個早餐. 環境好似好relax咁呀!

    回覆刪除
  2. 我記得你之前講過~~d早餐之所以咁好味完全係因為 "新鮮", 我真係好想知道個味道究竟係點呀...... 如果俾我試到, 我估我都會好似 "味吉洋一" 卡通咁大叫~~好~好~味~~呀~~~~ 咁樣睇一睇....我又肚餓了, 見到pancake又想跟你食......

    回覆刪除
  3. 一屋三個大細路:係呀,特別係d蔬菜,食落係鮮甜架...我都真係好似你咁講好似 "味吉洋一" 卡通咁大叫~~好~好~味~~呀~~~~ 珍納:真係唔錯架~~

    回覆刪除