2007年7月30日 星期一

Panasonic室內無線電話

吳家既室內無線電話已經壞左好耐架啦(我諗都有年幾),不過因為屋企有部傳真機同埋自己既手提電話,所以根本就無迫切性去買個新既~~

之前老公申請左BEA既信用卡,去北海道之時順便簽夠換領迎新禮物既要求金額,所以星期六就去左換領呢個Panasonic室內無線電話勒,都賣成$328架~~

好耐都無試過係屋企用室內無線電話啦,有d懷舊feel添


9 則留言:

  1. 我地之前都係用室內無線電話,不過始終好多時有沙沙聲,唔係好鍾意,所以都係用返有線電話同自己手提方便啲

    回覆刪除
  2. 依家都唔係好多屋企用電話... 多數用晒手提...

    回覆刪除
  3. 嘩~~~去旅行簽卡咪要收CHARGE囉,條數好甘架喎

    回覆刪除
  4. 我都係用有線電話多, 不過無線就放係房用. 不過真的係差dd的.  

    回覆刪除
  5. 換o架!都幾好喎!

    回覆刪除
  6. Happy Birthday! 祝身體健康,工作順利,奇怪同事煩少d,吳家吳居更甜蜜,心想事成!Yeah!

    回覆刪除
  7. 我都記得你生日呀! 祝生日快樂,早生貴子,工作順順利利,廚藝繼續大躍進!

    回覆刪除
  8. 家用電話... 我都想密識番個... 因為依家果個好細聲.... 

    回覆刪除
  9. 七七:今次呢個新既都ok喎~~ Joey媽, sher:多謝晒呀,承你貴言~~ little bunny:係呀,有得換先要咋~ fiona:咁又係,有線既係清d既~~ chiu:咁又唔係喎,因為我去個時d日圓仲一直係度跌,所以個匯率同我兌換個時差唔多,有幾日仲要抵過我個兌換價,計計埋埋仲平左幾蚊港幣添呀~~ 小肥:係呀,就係因為好耐無用所以有d懷舊feel lor~ thy:之前娘家太多人爭電話,我地個個都會霸住個室內無線電話用架...宜家就當然唔使啦,所以用既機會少左好多lu~~

    回覆刪除