2007年7月25日 星期三

北海道の初夏物語 ~ 札幌shopping篇 Day 6.7


黎到第6日既下畫終於可以展開我既shopping大行動因為聽日我地會去小樽,所以諗住今日係唯一可以出擊放血既時間~~

我既心願係想係日本買好多好多既鞋...係香港要買對made in japan 既鞋好鬼貴,但係又真係好著好多架喎~~今日既目標係去Jelly Beans專門店掃貨,不過我搵左好耐都搵唔到~~結果只係Three Minutes買左對made in china既cheap cheap綁繩木底涼鞋同埋一件啞金短身短袖外套,夾埋先至係4410 yen,即係港幣300有找~~

幾經辛苦,終於係最後既半小時搵到Jelly Beans專門店,佢d鞋係分大、中、細碼咁放既....而我係要著日本既大碼呀~~其實Jelly Beans既價錢同係香港買唔係差好遠,不過一場黎到當然要還自己既心願啦~~左試試,右試試...最後買左2對,一對白色蝴蝶低跟鞋(白色皮超軟熟又易襯,我宜家成日都著番工架),一對粉紅蝴蝶船踭鞋(著起好靚好斯文架)...合共12390 yen,都要成差唔多八百蚊架...但係我覺得都值得買架

之後同老公會合,再去搵我想買既HABA white lady,同埋係香港未有代理既Jill stuart化妝品~~

HABA white lady:我係買得日本先有既53ml裝(6300 yen = $405),香港30ml就要$390~~估唔到係日本只係買一枝53ml,仲送左佢新出洗面既Triple Rose amino foam~~係貨size黎架,我係香港都見佢賣百零蚊架~~宜家用緊黎洗面,感覺唔錯,清潔之餘仲唔會令塊面繃繃緊添

Jill stuart化妝品出左名包裝美輪美奐,見到就想買~~

雖然我完全同sales姐姐溝通唔到,不過我都買左枝洗面、胭脂同埋唇彩,合共9345 yen(即係$600),都唔算貴喎~~

另外我見藥房買sofina有7折,所以就買左枝防曬,仲有老公要左盒very very控油粉,只係4189 yen咋,即係$270...係香港一枝防晒都已經要$250啦,抵到爛呀

雖然今日已經肆無忌憚咁買野,不過都比我預期之中買得少,手上仲有好多yen呢~~


9 則留言:

  1. 對白色蝴蝶低跟鞋好靚呀~ 我honeymoon時都冇咩買過野, 因冇sale太貴了

    回覆刪除
  2. Jill Stuart cosmetic!! I love them!!

    回覆刪除
  3. 我好鍾意對"粉紅蝴蝶船踭鞋"

    回覆刪除
  4. 我曾經都係jelly beans fans,不過今年買少了 sofina真係好抵呢!

    回覆刪除
  5. 果然係大堆頭呀~~~不過宜家俾我shop的話.....都唔會咁肯花錢落自己到了

    回覆刪除
  6. 我鍾意對粉紅蝴蝶船踭鞋喔 !!

    回覆刪除
  7. PoohMum:嘻嘻,我都好鐘意對鞋呀~~ 一屋三個大細路:咁你有左mini us當然所有shopping目標都改變晒啦~~ JK:哈哈,唔買jelly beans仲有好多其他選擇麻 ...sofina真係超抵呀~~ jiji:無錯,對鞋真係幾靚架~~ Miffy:咁你上次去大阪有無去買jill stuart呀? Lala:我個時都未有sales呀,所以唔算買得好多咋...如果係7月sales既話,相信收獲應該會更多~~

    回覆刪除
  8. D鞋全部都好靚喎!

    回覆刪除
  9. little bunny:雖然就貴貴地,不過除左靚仲幾好著添架

    回覆刪除