2007年7月13日 星期五

7月生日飯第2擊 ~ The Boathouse


今日既生日飯係約左對我黎講好重要既父母,無佢地又點會有我出世呢,我又點有得開開心心咁慶祝生日呢~~

我之前申請左Igor's group既Elite card,張卡可以係佢旗下既食肆享有最少9折優惠架~~不過佢旗下既餐廳好多都係比較貴既,所以申請左咁耐都無去食過一次~~

7月頭收到佢既email話Elite card memeber生日可以免費食一餐價值$300既晚餐,仲有個蛋糕送添...但係就最少要5個人惠顧先得~~我見佢好多食肆都係酒吧黎,餐廳得幾間,我又唔想去wildfire,後黎見The boathouse食評不錯,所以就選左呢度約埋父母入赤柱食餐fine dinner勒~~(我記得好耐好耐之前同老公黎食過野架,個時仲係男朋友咋,印象中食物唔錯呢)

因為細妹黎唔到,我地只係得4個人,我唯有打去問有無問題啦,如果唔係就要cancel架啦...好在佢地最後都話無問題~~阿爸仲揸車黎接埋我地一齊入赤柱,唔使坐巴士入去呢~~由於阿爸驚灣仔塞車,所以改由筲箕灣入赤柱,原來呢條路會經過大潭水塘架~~風景好唔錯呢~~

入到去o岩o岩好係我既book檯時間7點半,我地叫左

蒜茸飽:呢個好似係送既,配有3款醬汁...不過其實唔點就咁食都一樣好味,d飽炭燒過,好味道~~

什錦海鮮桶(白汁忌廉汁)($16x):有蝦,有黑貝,有花蜆...我地要左個大既,配上醬汁一齊食very yummy

肉眼扒($26x):嘩,老公唔食海鮮咁就俾佢叫個main course啦...佢就要左個成二百幾蚊既rib eye steak...好在有2塊,1塊我同老公share,1塊就父母share食...我地要左medium,不過出到黎好似有成7成熟,味道無咩驚喜,不過媽咪話好好味喎...媽咪滿意就咩都抵番晒啦~~

芝士汁雞肉雲吞($11x):我驚大家唔夠飽,所以叫多個pasta,不過成碟只係得6塊雲吞咋...我只係食左一塊咋,不過味道都幾好~~

阿爸叫左杯麥啤($5x),佢話好少地方有得飲,所以特登叫黎飲...而老公就要左杯iced tea($4x),我同阿媽就飲水得勒~~

雖然只係叫左3樣野,不過我地4個都夠飽喎...最後仲有個朱古力生日蛋糕呢,兩位男士雖然清左佢地個份,不過係飽到上心口個隻,而我同阿媽就食左大半因為太飽食唔晒呢~~

今日同父母食飯好開心,佢地都好開心呀~~阿媽仲話呢間餐廳既食物幾特別有特色,味道亦好滿意...媽咪鐘意就太好啦,事關唔係好多西餐媽咪會鐘意食呢~~扣左生日優惠,今餐只係$396...幾抵呀~~

星期五晚既赤柱原來都好靜侷架,阿爸話呢度幾grand,o岩晒d人黎飲野傾計...呢度唔係外國人就係d情侶黎慶祝,仲見到幾對情侶都有好大束花呢~~

大家可以去

http://www.igors.com/申請Elite card,申請唔切唔緊要~~今日剛剛出既優惠係用渣打卡有7折呀,不過經理話要預先訂檯講明用渣打優惠喎(去到9月15日)...再唔係佢呢期promote一個夏日海鮮二人Tango餐,只係$468,有個海鮮什錦拼盤,仲有一個主菜,都幾抵架...是但一個優惠都食得過~~

今日係一餐好開心溫馨既生日飯


10 則留言:

  1. hehe~~~我以前成日覺得生日同父母食飯係好老土既事~~因為成日都同佢地食飯架啦~~覺得生日一定要同朋友過先開心~~不過,好彩依家大個左,覺悟喇~~~ 等我都plan 下今年生日同爸媽食餐溫馨既生日飯先~~hehe~~  

    回覆刪除
  2. 好溫馨呀!  睇佢地果日真係好開心好sweet喎!

    回覆刪除
  3. 嘩....好犀利啊, 4個人食咁少野............個rib eyes 有幾多安士呀?? 我同我老公兩個人都可能食到咁多呀(如果無蛋糕), hahaha

    回覆刪除
  4. lala:我真係唔知個rib eyes係幾多安士喎,餐牌好似無寫 ...哈哈,我初初都覺得叫得好少野,點知食到尾又覺得飽喎...如果無優惠呢到都要成7百幾好貴呢~~ innis:係呀,我都覺得父母個日好開心~~ caca:都係架,細個成日都同父母食飯又覺得生日應該同朋友慶祝...不過宜家自己有個家就覺得應該同父母一齊慶祝,仲要請佢地食餐好既答謝佢地咁辛苦生我出黎~~

    回覆刪除
  5. 生日快樂呢! 好孝順呀! 同爸爸媽咪去食大餐~

    回覆刪除
  6. 敏敏敏:我唔算孝順架啦...都唔係正日同佢地食

    回覆刪除
  7. 我地生日就係媽媽最幸苦危險嘅日子,  應該孝順啊

    回覆刪除
  8. jiji:無錯,人大左就識咁諗lor

    回覆刪除
  9. 生日快樂呀......快啲搵埋班靚太出嚟同我地慶祝啦......

    回覆刪除
  10. thy:大家咁話~~我出左email架啦~~

    回覆刪除