2007年7月24日 星期二

0724的晚餐 ~ 粟米磨菇火腿腸燒牛肉薄餅(鬆餅批底)

今晚老公又話叫外賣食,因為佢話見我煮到身水身汗好辛苦,叫我休息下

但係我唔想叫外賣,又連續2日煮左意粉食~~煮飯既話我又嫌熱...所以最後決定整pizza~~

上次用方飽整薄餅我覺得個底太薄,而我又懶得去自己搓批底,所以就買左英式鬆餅黎代替~~

果然用鬆餅做底就夠厚勒用牛油同茄汁塗滿鬆餅面之後,加上粟米、磨菇、火腿腸、燒牛肉、芝士等材料就入得焗爐勒~~焗完出黎真係唔錯架,撒上少少香草就食得~~味道亦不俗...呢個pizza完全無難度,相信連小朋友都識整呢

老公話好味,仲話下次試下用印度薄餅做批底喎~~


8 則留言:

  1. 好多料喎! 咁熱仲食pizza~小心熱氣呀!

    回覆刪除
  2. 大蚊:嘻嘻,唔緊要啦...我同老公都鐘意食呀麻

    回覆刪除
  3. it's really easy to make. will try it later~

    回覆刪除
  4. 救命呀! 做咩唔預我份呀~~~ 仲要係由吳太你 DIY..... 嗚.... 錯過了..... 如何???

    回覆刪除
  5. 小朋友都識整?呵呵呵,呢句說話好吸引。加埋見到啲粟米,就更加想俾Joey玩。

    回覆刪除
  6. 顏色好靚,見到已經想食呀!

    回覆刪除
  7. little bunny:咁容易,你快d試下啦~ joey媽:真係好易架,只係將d材料鋪晒係面就得,對joey黎講一定無難度 七七:唔驚,下次再整俾你食~ miffy:係呀,你快d試下啦 新任陳太:都係張相影得好o者...哈哈~~

    回覆刪除