2007年7月15日 星期日

小小生日禮物

某鑽飾店寄來了生日禮物換領劵及折扣劵,今天吃完晚飯後就和老公走去換領~~

生日禮物是一條價值$338的純銀皮手鐲,另外可以每個$38(原價$138)換純銀英文字母或一些花紋裝飾(例如星星,心心)...我和老公見皮手鐲太單調也決定加點裝飾,但放太多又不美

最後就決定只要3個英文字,Y、A、N...放在一起也算不錯,花了$114也算是一份小小的生日禮物吧~~


18 則留言:

  1. 生日快樂!其實你幾多號生日ga?

    回覆刪除
  2. 噤好既, 邊間shop噤好? 

    回覆刪除
  3. Innis:咪就係my jewe......lor

    monsnoopychhichi:啊,係最後一日呀,所以可以慢慢食多幾餐生日飯~~

    回覆刪除
  4. Yan Yan... 哈哈...  Happy Birthday!!!!

    回覆刪除
  5. 好抵啊..........................

    回覆刪除
  6. 我中文譯名都有YAN字~~~YAN...HAPPY BIRTHDAY~~

    回覆刪除
  7. lala:係咩,ok咁啦...另外其實仲有個生日櫃,入面既野可以用65折買添...不過睇左一輪,最後都係忍手無買呀~~

    回覆刪除
  8. vyvy:係咩~~多謝呀~

    回覆刪除
  9. hihi 我想問你拎檸檬批既食譜呀!可唔可以教我? 另外,我send左封email去你個sina a/c,pls check.

    回覆刪除
  10. 我都係最後一日生日呀~~不過係一月

    回覆刪除
  11. Joey媽:send左俾你啦~~你諗住幾時整呀?

    回覆刪除
  12. JK:好,等我記住先~~

    回覆刪除
  13. 等我都記低晒你們的生日先. 你份小小禮物好靚呀!!  

    回覆刪除
  14. TheMay:多謝晒~~ Fiona:咁你要send番個list俾我地啦

    回覆刪除
  15. 祝你生日快樂!! 哈哈 我同vyvy一樣個中文名都有Yan字呀!! 我又係 7月生日呢!!  

    回覆刪除
  16. sa sa:多謝呀,又會咁o岩既,我又祝你生日快樂呀

    回覆刪除