2007年7月7日 星期六

北海道の初夏物語 ~ Norokko觀光小列車 Day 4.6

民宿老闆娘Masami實在太好人啦,佢係車站接左我地check in之後問我地跟住去邊~~我俾左呢張車票佢睇話我地要去富田農場臨時站坐1421到站既Norokko觀光小列車,個時已經係2點啦~~

好在老闆娘話車我地去富田農場,如果唔係我地好大可能趕唔切坐呢架列車呢(因為我地仲未熟路呀麻)~~

我地係富田農場落車,行去臨時站都要10分鐘架...見未有車就係路軌影張相啦

Norokko觀光小列車係夏天賞花季節先有既,一日得6班架咋...得佢會停富田農場臨時站,其他正常列車係唔會停呢個站架,坐呢架列車仲有張証書送呢~~

列車埋站啦~~

呢架Norokko觀光小列車行得慢d架,因為諗住俾你欣賞風景呀麻...不過我去呢段時間仲未係賞花既最佳時間,所以周圍都係綠油油既~~相信7月既時候一定見到好多顏色既花花~~

上呢架車又見到同機個對香港情侶啦,不過我地已經放低左行李lu


4 則留言:

  1. 你快d post d 花花相出黎啦~~~ 我依家去唔成富良野,唯有望blog止渴喇~~

    回覆刪除
  2. 我都想住o下民宿呀!o甘老闆娘識唔識英文呀! 小火車幾特別喎!

    回覆刪除
  3. little bunny:老闆娘都算識少少英文架,而且好好人~~小火車都幾特別呢~ caca:post左啦...不過相信宜家去既人睇既花先係最靚~~ 童皇:咁你快d去啦~~

    回覆刪除