2007年7月8日 星期日

北海道の初夏物語 ~ 四季彩の丘 Day 4.7

賞花第一站 - 四季彩の丘

我地係一個小站 - 美馬牛 - 下車~~跟據不同既旅遊書教路都話大約只要步行20分鐘就可以到達四季彩の丘,不過我同老公自問行慣路,20分鐘似乎無咩可能,應該預30分鐘就差唔多~~行左15分鐘左右就見到美馬牛小學(好多攝影師鐘意影佢而出名啊)~~不過雖然行成30分鐘,但係睇到好廣闊既田野一d都唔悶~~

終於都到左啦,一入去就見到好大個稻草公仔,原來有一男一女架~~

今日天氣超好,藍天白雲,我地唔覺唔覺就變左隻黑豬啦~雖然6月仲未係睇薰衣草既時候,但係四季彩の丘都算有唔少靚花花架啦,我已經好滿足呢~~

係呢度我同老公試左薰衣草味軟雪糕(280 yen一個),初初都諗住味道會怪怪地,點知原來又幾好味架喎~~

呢度最靚既就係呢幅小黃花海啦...最靚個幅相用左黎做吳家吾居既header啦,係咪好正呢

仲有好多呢d似似地粟米既花,好似叫鼠尾草(我初初見到係紫色仲以為係另一個品種既薰衣草添)~~

睇完花花,老公亦買左少少紀念品(買左2163 yen)....跟住我地就離開呢個靚靚既四季彩の丘勒


5 則留言:

  1. 點解佢地個天可以藍到咁架, 此刻坐係office的我.........心已經......有九宵之外

    回覆刪除
  2. 好靚o既花海呀!好想去 雪糕店有中文喎!o甘個老闆識唔識講中文呀!

    回覆刪除
  3. little bunny:個職員唔識講中文架,不過指住個中文字就無問題 一屋三個大細路:唔知呀,我去8日得1日比較陰天,其他日子個天都無咁藍架~

    回覆刪除
  4. 靚!靚!靚!!好鍾意北海道~~~

    回覆刪除
  5. caca:相信宜家既北海道仲靚~~

    回覆刪除