2007年7月3日 星期二

北海道の初夏物語 ~ 六花亭必食推介 Day 2.8


我地係六花亭就係買左呢3樣野係火車到食勒~~

吉士卷:我一向係吉士既fans,呢條吉士卷當然o岩晒我胃口啦~~外層酥皮十分鬆脆,吉士甜度剛好,又雪凍左,簡直食到停唔到口~

士多啤利卷:老公係士多啤利fans,所以佢就買左呢個黎食...我只係試左少少蛋糕同cream已經食到濃郁既士多啤利味道,好味呢...老公唔夠1分鐘就將佢放左入肚入面啦~

牛奶布丁:見到咁白滑既牛奶布丁當然又要買黎試下啦,味道真係比今朝食既好好多...又香又滑,而且最低既焦糖一d苦味都無~~


4 則留言:

  1. jiji:我宜家都好想再食呀~~

    回覆刪除
  2. 本店果然多野買好多!  我只買了白朱古力士多啤利...

    回覆刪除
  3. lala:係呀,本店多好多野食架~

    回覆刪除