2007年7月23日 星期一

北海道の初夏物語 ~ 白の戀人cake buffet Day 6.5

由於我地仲未食午餐,所以決定係白の戀人入面食個cake buffet~~每人1500 yen,可以食90分鐘~~除左有蛋糕食,仲有好多飲品任飲架...不過飲品既味道就真係差左d勒...最保險都係飲橙汁啦~~

真係有好多唔同既蛋糕可以食,花多眼亂,而且味道唔錯~~

其中呢個白色既蛋糕真係好軟滑架,想買既話只可以係白の戀人工場或者機場2個地方先有架咋~~而且仲要雪藏架...所以我地就無係工場買勒~~

呢個cake buffet都真係幾抵架


11 則留言:

  1. 我都有去過呢度呢...不過都無留意有cake buffet 添! 哈哈, 因為當時係跟團呀!

    回覆刪除
  2. 好似好好食咁呀~~~ 千萬唔可以俾我去嗰度,會肥肥肥肥肥架~~ 甜品真係令人又愛又恨~~

    回覆刪除
  3. cake buffet,好啱我呀!如果我去到,一定食到停唔到口呀!

    回覆刪除
  4. 嘩......脂肪的根源, 肚腩的後台呀.... 不過如果我有機會去...我一定會豁左出去係咁食....

    回覆刪除
  5. 一屋三個大細路:你既形容好傳神呀~~不過你如果去到真係要去食下呀~~ little bunny:無錯,我老公都食唔停口~~ caca:哈哈,唔緊要啦,又唔係成日有得食~~ 敏敏敏:要食cake buffet真係要多d時間架,跟團就好難去試啦~

    回覆刪除
  6. 我好後悔去了白の戀人工場, 好浪費時間呢~~

    回覆刪除
  7. Cake Buffet好抵食,個新鮮出爐嘅樹輪蛋糕加埋d cream超好味,おいしい。

    回覆刪除
  8. 有機會我都要去食 仲要係自助餐,又滿足埋視覺享受

    回覆刪除
  9. jiji:無錯,不過我食左幾件已經開始飽啦~~ Ivy in the box:係呀,個樹輪蛋糕都好好食,我地咁o岩可以食到剛出燈既樹輪蛋糕呢~~之後都買左3盒番香港當手信~~ Lala:你逗留左幾耐呀?

    回覆刪除
  10. 係呀,好多時都眼闊肚窄

    回覆刪除
  11. jiji:無錯,而且蛋糕又流喎,所以我都唔係食好多咋~~

    回覆刪除