2007年7月22日 星期日

全城矚目的Harry Potter大結局

雖然今年我同老公都無去書展,不過係哈利迷既老公一早就訂左721全球發行既Harry Potter大結局~~

之前特登用信用卡積分換左$100商務書卷再補$95訂既,初初仲以為早訂有著數,點知宜家既零售價只係$168咋~~

去換書之時,職員話回贈番$30書卷,都算佢識做啦~~或者用呢$30買本食譜都好喎

相信老公呢個星期會閉關睇書架啦...佢仲話一律有關哈利既報導都唔好講俾佢聽亦唔好俾佢睇到喎...真係誇張


9 則留言:

  1. 吳太, 書展只係.... $158 呢~~~

    回覆刪除
  2. 果然係哈利迷喎~~~~~~咁有冇同老公去睇戲呀!!

    回覆刪除
  3. 書我無追開,電影就有追,不過依家上緊o果集仲未睇呀!

    回覆刪除
  4. Yan師姐, 我考試ing, 唔好引我呀, 亦都千萬唔好係blog度穿橋咁無品呀!!!!

    回覆刪除
  5. 一屋三個大細路:你唔使擔心,我無睇開書架,所以唔會透露情節既~~ Little bunny:我同你一樣都只係睇電影,琴晚明珠台重播我都睇完先去瞓呀~~宜家上緊個集我都係未睇呀~~ 羲羲~~~~~小馮......太 :未呀,因為考慮緊去唔去imax睇呀~~ 七七,小肥:唔係呀,書展仲要再平添~~唔制呀

    回覆刪除
  6. 我唔係harry potter迷呢..可能無睇過書掛~

    回覆刪除
  7. 敏敏敏:咁你有無睇電影呀?

    回覆刪除