2007年7月12日 星期四

北海道の初夏物語 ~ Twinkle Bus 富良野號 Day 5.7

想方便咁遊覽富良野同美瑛一帶,最好就係可以自駕遊...可惜我同老公都無車牌,又唔想使太多交通費~~係呢d條件之下,坐觀光巴士就最好勒~~

Twinkle Bus 富良野號 就係夏天先有既觀光巴士,每位1000 yen,佢會駛去幾個著名既景點架,雖然逗留時間好少予人走馬看花之感,不過佢依然係我覺得遊覽富良野既最好選擇

第一同第二個景點都係一套日本出名既電視劇「來自北國」既場景,睇介紹話呢套劇大大話話做左成20年咁耐,真係一個長壽電視劇,唔怪之得咁多日本人會專登去睇啦~~我見d劇照有宮澤里惠添呢~~

呢2個場景都係主角用廢物建造既,一間係用d唔要既纜車車廂,而另一間係用d石頭起啦...如果入去間屋參觀要俾入場費架,不過我地對呢套戲唔知頭唔知路就無興趣俾錢入去睇勒~~

係外圍影下相就算lu...不過我見d日本人睇得好開心呢~~

http://www.furanotourism.com/chinese/hyperlinks/getting-JR-Hokkaido-bus.htm


7 則留言:

  1. 哇!個大header好舒服的感覺

    回覆刪除
  2.   幾日無睇你既遊記..原來已經 update 左好多日喇...真係愈睇愈想去~~~~~~~€

    回覆刪除
  3. 嘩..好多北海道篇囉..

    回覆刪除
  4. 如果有睇過套劇,相信會參觀得投入D呀!

    回覆刪除
  5. little bunny:係呀,所以d日本人睇得咁開心~~ 敏敏敏:我仲有好多篇未寫呀~ 碧姬:去啦去啦...好值得去架~ 黃pen攝影室:咁你快d去啦~ vyvy:header張相係我覺得影得最靚既花海相呀

    回覆刪除