2007年7月2日 星期一

《神秘的古蜀文明》展覽


7.1回歸先是回教會大派手信,還有一大袋受委託在日本要買的磁石運動帶~~飲完茶之後我和老公就搭巴士入沙田行下翻新好既新城市廣場,等到5點就去文化博物館睇展覽~~

3點幾入到沙田都幾迫人,我地都係齋睇啦...因為係日本實在係買得太多啦~~

4點幾我地就入去文化博物館,人唔多喎,就算無拎入場卷都可以入場睇呢(不過國寶展就一定唔得勒)...展館既燈光整得好神秘咁,我仲問老公點解d面具個樣咁怪既,特別係隻眼,耳仔既比例上又大...老公話就係因為呢d文物令人懷疑該年代既人就係咁既樣,同我地好唔同呢~~

雖然我對呢個展覽既興趣唔算大,不過唔覺唔覺都睇左1個鐘架...睇呢個展覽先都係o岩既,因為係3個回歸展覽之中,我都覺得呢個相對失色少少,不過都係一個值得一睇既展覽~~


6 則留言:

  1. 好怕去沙田 , 連企地方都沒有 .

    回覆刪除
  2. 曾經成日出入沙田,宜家已經好少入去啦~~

    回覆刪除
  3. 我都諗住去睇呀! 

    回覆刪除
  4. little bunny:你咁鐘意睇展覽又點會錯過呢

    回覆刪除
  5. 係呀!可能我們地理位置欠佳啦,好多人取了飛no show,所以免費入場的人比持票入場的人還要多。 這個展覽與清明上河圖與飛龍在天當然冇得比,但這些難得一見的文明,的確係好神秘,唔通當年的人真是好像「羅滋威爾」咁既樣?

    回覆刪除
  6. sher:「羅滋威爾」,又形容得幾貼切喎~~不過你快d去睇國寶啦,真跡展到7月22日架咋~~仲有,我想話你個館出左門口就feel到好多蚊呀,你覺唔覺呀?

    回覆刪除