2007年7月31日 星期二

7月生日飯第8擊 ~ 盛八日式燒肉店

到lunch time時間就可以放工啦,我同老公去左旺角既《盛八日式燒肉店》食晏呢

因為受到好友菇時既極力推介,又見到網上好多人推介,而且午膳既價錢俾晚飯時段抵好多,所以就決定做我既生日午餐地點勒~~

我地大約點半到達,當時只係有2檯客咋,而且有一檯都就黎走添,感覺好似包場咁~~我聽到後面個檯好似都係有人生日所以黎食飯呢~~午餐果然唔貴喎,有一人前($48),二人前($108 或 $128),仲有4人前($2xx)

我地要左$108個二人前午餐,有沙律菜 x 2、蛋花湯 x2、香草雞、鴨胸、牛舌、鹿兒島豚肉同埋和牛,仲有白飯 x 2呢~~待應仲教我地點樣燒添...肉質果然好唔錯喎,燒起黎好香呢~

我最鐘意食牛舌,有咬口得黎又唔會"un",點埋檸檬汁真係好正架~~推介推介

其他都好味道,鴨胸唔乾仲好juicy,豚肉可以燒到好香脆,牛肉亦見嫩滑,雞扒用香草醃到綠色好搞野~~份量剛好~~感覺上比韓式燒烤企理d添喎~~~

最搞野係我同老公食完走既時候見到我爸爸呀,佢同朋友去另一層食下午茶呢,真係o岩勒~~

 


7 則留言:

  1. HAPPY BIRTHDAY TO YOU  (雖然呢束太少啦, 少少心意)

    回覆刪除
  2. 生日快樂呀!! 呢間燒肉店果然吸引, 地址晌旺角邊一度呀? 我都想去試下~

    回覆刪除
  3. Bear:真係好唔錯架,而且呢期好hit去食呢~~地點係旺角山東街38號38廣場3樓,朗豪坊UA斜對面個條街呀(花園餐廳上一層呀) 八掛妹:唔少唔少,多謝晒~~

    回覆刪除
  4. 小肥:係呀,真係值得去試下架~~

    回覆刪除
  5. 比你影d相吸引住, 我都想去試下呀~~~

    回覆刪除
  6. 去試下啦,唔止有肉燒架,亦有海鮮燒同其他食物架...另外cwb都有分店,不過lunch就抵d lor~

    回覆刪除