2007年7月3日 星期二

北海道の初夏物語 ~ 帶廣名物元祖豚井 Day 2.6

帶廣另一樣美食就係『豚井』勒,呢間就係好出名既《元祖豚井專門店》

今日係星期日,我地眼見市中心好多舖頭都休息無開門,好在呢間咁出名既食店有開咋,佢其實都係JR車站附近架咋~~我地大約1點左右到,由於店舖面積細小,所以已經坐滿晒,我地唯有等下啦~~

呢度既豚井分左4款,分別係華、梅、竹、松....旅遊書話"梅"最受歡迎,我地就叫左一碗梅(1050 yen)同一碗最貴既華(1250 yen)勒

黎到我地都唔知邊碗打邊碗我地只係流晒口水,一食又係不得了...從來無食過如此好吃的豬扒飯...雖然佢無除去豬扒既肥膏,係就係肥左d,不過就係因為呢d豬油令到碗飯又香又正~~而d豬扒唔係好似香港個d一係就鬆到無晒咬口,一係就鞋口...呢到既豬扒有咬口得黎又食到好鬆化,而且用炭燒過,真係好正呢~~

其實我地都唔係好食得出2碗既分別,不過食落d豬扒質感有少少唔同啦,不過我同老公都好專心咁食碗豚井,咁大碗我地都好快食晒呢~~

黎到帶廣除左食甜蕃薯之外,記住食埋豚井呀,簡直係不容錯過


沒有留言:

張貼留言