2007年7月2日 星期一

國之重寶 - 清明上河圖


嘩嘩嘩,呢個展覽一定要去睇呀~~

我雖然唔算係好熱愛睇博物館既展覽,不過呢個《清明上河圖》真跡真係非睇不可

老公話就算係北京故宮都無擺真跡出黎展覽架,就算會擺又點會咁o岩身在北京呢~~今次展出之後怕且都要收藏番一段時間先有機會再展出勒~~

我地拎左11點既入場劵,今次無飛既人就真係唔入得啦...入到門口要檢查手袋,之後可以拎回歸行李牌紀念品,我要左黑色,老公要左綠色,都叫有用既~~

入到展廳,原來每人睇真跡只係得3分鐘既時間架咋...雖然每節係1小時,不過我覺得大家好快scan下之前既介紹然後就好去排隊睇真跡勒...睇完真跡先再慢慢睇番展版既詳細介紹啦~~

今次既展覽其實仲有其他畫作,不過睇完清明上河圖之後,其他都給比下去~~清明上河圖真係一幅令人驚嘆既畫作,對比上之法國印象派展覽,我比較鐘意清明上河圖,可能真係親切d卦~~

睇完真跡會送番個縮細畫卷做紀念,而我地仲花左$22買左本小冊子,哈哈,我一向都唔會買呢d野既,不過今次呢個真係令我想買番本書仔,可想而知吸引力幾大~~

大家仲可以上4樓既教育角係畫卷上印番幾個乾隆既玉壐印章添,我當然都有去印啦

真係極力推介呀,大家快d去睇啦~~

 


4 則留言:

  1. Soldier:唔使客氣,真係好值得去睇呢~

    回覆刪除
  2. 我今日都買左飛喇~~~13號去睇~~hehe~~好期待呢~~~話哂係國寶喎~~

    回覆刪除
  3. Ca Ca:星期五應該無咁迫人既...好好欣賞啦~

    回覆刪除