2007年7月19日 星期四

0719的晚餐 ~ Pasta with ham & basil sauce

我覺得夏天都係煮西餐食舒服d,今日老公要去上堂,因為佢今日早左番到屋企,所以出門口前已經煮左個麪食~~所以等佢放學番黎就整芝士火腿飛碟俾佢食...而我就煮個意粉食同埋用黎留飯盒~~

今日個意粉用上係北海道買番黎既香草意粉醬,其實我係日本超市都買左幾多意粉醬架,比係香港買平好多呢,每包只係100 - 150 yen左右架咋~~至於隔離既係今日買既心形煎蛋器,成日見勞太煎心形蛋,其實我都想試下,見到5蚊咁抵就買左個番黎,等我遲d煎番隻心形蛋俾老公食

講番今日個意粉,我用左蒜茸同白酒炒左d意粉先,之後先加個basil sauce,味道真係唔錯,唔知香港有無得賣呢雖然只係用左火腿,不過咁樣反而簡單得黎又清新,o岩晒夏天食~~見個醬汁都係日本買,我就再係面放上木魚花令個賣相靚d...日式日到底呀麻~~

大家如果見到有得賣呢款意粉醬記住報料單聲喎

嘩哈哈,老公番黎啦~~我已經煎左第一隻既心形蛋俾佢食啦...問佢好唔好味,佢既答案係"老婆,就算係心形蛋,味道同平時煎蛋都係一樣架咋"~~哼,我花左d心思去煎,唔係可以食到我既心意咩



1 則留言: