2007年7月16日 星期一

7月生日飯第4擊 ~ 開心時刻PizzaHut


今日放工去左鑽石山荷里活廣場換野(嘻嘻,又係信用卡既生日禮物)

老公知道就話不如係鑽石山荷里活廣場食埋晚飯~~咁呀,等我諗下有咩優惠可以用先

於是今日就決定去食pizza hut勒,因為張免費pizza coupon都仲未用~~

我地加左$15轉做超級至尊,再加$8轉芝心批~~

雖然DBS卡做緊promotion,但係我地已經有個pizza就無可能再叫個餐食啦...所以我地另外散叫左個意式燒雞籃($59),我地食完個pizza,個雞籃先到,真係即叫即整個隻...因為周圍d檯都係食DBS既餐,好快就黎晒野食,反而我地只係叫左個雞籃都無佢地上菜上得咁快呢~~

個雞籃味道都ok...初初我諗住叫多個意粉既,不過老公話睇下食完飽唔飽先,點知食完真係已經飽晒,所以就無再叫黎勒~~呢餐只係$92.3...抵抵抵


4 則留言:

  1. 嘩!妳呢個七月真係食唔停呀!勁呀!

    回覆刪除
  2. JK:哈哈,我都覺得係呀

    回覆刪除
  3. 生日快樂~~ 你個生日月好豐富呀!!

    回覆刪除
  4. Bear:哈哈,我只不過將所有出街食既地方都當係生日飯之麻

    回覆刪除